Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:13:29 GMT

توضیحات تهیه کننده مثل ماه درباره ویدئوی حاشیه ساز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۰۴۵

توضیحات تهیه کننده مثل ماه درباره ویدئوی حاشیه ساز

‍‍‍‍‍‍

انتشار بخش کوتاهی از ویژه برنامه افطار شبکه سه در قالب یک ویدئو و به کار بردن عبارتی طنز از سوی مجری درباره معلولان، در ساعات اخیر واکنش های انتقادی برخی بیننده ها و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است؛ این در حالی است که تماشای ویدئوی کامل این برنامه، حاکی از این است، جمله ای که توسط مجری به کار برده می شود، در حقیقت تکرار همان عبارتی است که ابتدا توسط هنرمند معلول که مهمان برنامه بوده، استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی آشتیانی ـ تهیه کننده برنامه «مثل ماه» ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره حاشیه ای که در ساعات اخیر گریبانگیر این برنامه شد، با بیان اینکه از دو وجه می توان به این موضوع پرداخت، اظهار کرد: وجه اول اینکه، دوستانی که این ویدئو را منتشر کردند و به موضوع دامن زدند، حتما غرض ورزی داشتند و شیطنت رسانه ای کردند و اینکه دنبال اهداف دیگری بودند تا اینکه واقعا بخواهند از جامعه معلولان دفاع کنند. مطلب دوم اینکه خوب است یاد بگیریم قضاوت را زمانی انجام دهیم که تمام و کمال یک موضوع را بررسی کنیم و از صحت و سقم آن مطمئن شویم و بعد قضاوت کنیم.

این تهیه کننده با ابراز تاسف برای آنهایی که زود قضاوت کردند و به برنامه حمله کردند و ناسزا گفتند، گفت: قبل از آغاز برنامه، من با آقای شریعتی (مهمان) برنامه گفت و گویی داشتم و این سوال را پرسیدم که آیا خواهر و برادرشان هم معلول هستند که با همین جواب طنز ایشان موجه شدم. ایشان تاکید کردند که دوست دارند این شوخی کردن با معلولان هم در این فضا جا بیفتد و هیچ واهمه ای هم از این موضوع ندارند. تاسف می خورم برای افرادی که فیلم را بدون هیچ تحقیقی کپی و منتشر کردند.

از شبکه های دیگر بپرسید از ماه عسل کپی کرده اند؟

آشتیانی در ادامه گفت و گو با ایسنا درباره انتقادهایی که نسبت به اغلب برنامه های افطار تلویزیون مبنی بر کپی برداری از «ماه عسل» می شود، اظهار کرد: ما به عنوان ویژه برنامه افطار شبکه سه نباید به این سوال واکنش نشان دهیم، بلکه شبکه های دیگر باید جواب دهند که کپی «ماه عسل» چرا در شبکه های دیگر اتفاق می افتد. در ارتباط با «مثل ماه»، ما همه ی تلاشمان را کردیم که در میزان اثرگذاری مهمانان، نوع انتخاب ها، شکل برنامه و قالب آن تغییراتی داشته باشیم. اما در نهایت اگر شبکه سه برنامه ای که برای خودش بوده است را ترجیح داده با یک اسم دیگری دنبال کند، اتفاق عجیبی نیست. این سوال را باید از شبکه های دیگر پرسید که کپی برداری کرده اند یا نه.

هدفمان این است حال مردم خوب باشد

تهیه کننده «مثل ماه» با بیان اینکه این برنامه در ادامه با اتفاقات خاص و متفاوتی همراه خواهد بود، اظهار کرد: در این برنامه تلاش شده است، مخاطب حس و حال خوب داشته باشد و همه هدفمان این است حال مردم خوب باشد. ممکن است یک قسمت از برنامه با حضور آقای شریعتی (هنرمند معلول) شاد و پر از شوخی، بسیار موفق باشد و یا ممکن است برنامه غمناک پر از اشک دختر سوری باشد. هدف ما این است برنامه به سمت و سویی برود که مخاطب دوست داشته باشد./ایسنا

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

توضیحات تهیه کننده «مثل ماه» درباره ویدئوی حاشیه ساز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه های دیگر تهیه کننده مثل ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • توضیحات جدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای+ فیلم
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • توضیحات سهیل مهدی در مورد قانون تعیین تیم قهرمان/هنوز نتوانستیم برنامه فصل آینده را بنویسیم