Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، ناصر مقدم با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا البرز گفت: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی و بر اساس آمار مبتلایان و متوفیان کرونایی که در جلسه اخیر ستاد کرونای البرز ارائه شد، شهرهای طالقان و اشتهارد در وضعیت نارنجی و پنج  شهرستان دیگر استان البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: به همین منظور  اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیتهای کرونایی، برای یک هفته دیگر و تا ۱۰ اردیبهشت تمدید و اجرا خواهد شد.
مقدم گفت: با وجود اجرای دوباره  محدودیت های کرونایی از ۲ هفته گذشته،  هنوز به مرحله و نتیجه مطلوب نرسیده ایم و بنا بر گزارش های مختلف در حوزه کرونا، به ناچار این محدودیت ها برای یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد:اجرای این محدودیت ها، هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می کند و باید هرچه زودتر با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و التزام به استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و نیز خروج حداقلی از منازل، عزمی همگانی را در مقابله با این ویروس خطرناک داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: مسوولان  بخش های مختلف استان، در کنار کادر خدوم و جهادگر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند قریب به ۱۴ ماه است که با وجود تنگناها و کمبودهای متعدد، تلاش و برنامه ریزی می کنند تا آثار و تبعات انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند.
مقدم عنوان کرد: اما بواسطه شرایط نامساعدی که پس از تعطیلات نوروز بوجود آمد، شاهد افزایش چشمگیر مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانها هستیم و این وضعیت، نتایج حاصل از آن همه تلاشها و تدابیر را خنثی می نماید.
وی ادامه داد:  در همین راستا خروج از این وضعیت نامطلوب نیز مستلزم یک عزم و تلاش همگانی است و تنها تلاش مسوولان و مشارکت و همکاری مردم، ضامن غلبه بر کرونا است که امیدواریم با افزایش این تلاشها و همکاری ها شاهد روزهای بهتری برای کشور و استان  باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا البرز تمدید محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت