Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@23:39:19 GMT

لیورپول 1-1 نیوکاسل؛ قرمزها سهمیه نمی خواهند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۲۵۵

لیورپول با فرصت سوزی فراوان در ثانیه های آخر بازی برد را با تساوی عوض کرد.

از هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر، لیورپول در خانه میزبان نیوکاسل بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. لیورپول در این دیدار موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما از آن استفاده نکرد تا در نهایت با دریافت گل تساوی در ثانیه های پایانی مسابقه سه امتیاز ارزشمند را با یک امتیاز عوض کند و فرصت خوب دیگری برای کسب سهمیه را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی لیورپول و نیوکاسل تاریخ برگزاری: شنبه، 4 اردیبهشت 1400 (24 آوریل2021) ساعت برگزاری: 16:00 به وقت تهران مکان برگزاری: ورزشگاه آنفیلد تورنمنت: هفته 33 لیگ برتر انگلیس، فصل 21-2020 داور: آندره مارینر گلزن لیورپول: محمد صلاح(3) گلزن نیوکاسل:جو ویلوک(5+90) ترکیب لیورپول و نیوکاسل و نمرات بازیکنان

تکمیل می شود

آمار بازی لیورپول و نیوکاسل

تکمیل می شود

گل های لیورپول و نیوکاسل

 

لیورپول 1-0 نیوکاسل؛ محمد صلاح(3): مانه از سمت چپ توپی را به روی محوطه جریمه نیوکاسل و برای ژوتا ارسال کرد اما این بازیکن نتوانست توپ را بگیرد و بعد از برخورد توپ با بازیکن نیوکاسل، محمد صلاح صاحب توپ شد. مهاجم مصری با یک چرخش شوتی سر ضرب زد تا دوبراوکا شانسی نداشته باشد.

لیورپول 1-1 نیوکاسل؛ جو ویلوک(5+90): سانتر بلند بازیکنان نیوکاسل به محوطه جریمه لیورپول رسید و ویلوک در محوطه با شوتی محکم توپ را به تور دروازه آلیسون چسباند.

جدول رده بندی

تکمیل می شود

ویدیو خلاصه بازی لیورپول و نیوکاسل

تکمیل می شود

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس چرا پرسپولیس مردمی بود؟ / روایت بهروز سلطانی از پرسپولیس دهه 60 اعتراف متهم به آزار هوادار استقلال: برای سرگرمی فیلم را منتشر کردم! ادعای رسانه قطری؛ احمد نوراللهی در راه الوکره بیانیه باشگاه چلسی در مورد سوپر لیگ: عمیقا پشیمان هستیم پرز: می خواستیم بعدا پاری سن ژرمن و بایرن را دعوت کنیم؛ برخی برای دفاع از منافعشان در مورد سوپر لیگ سیاه نمایی کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیورپول و نیوکاسل تکمیل می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از 32 بازی با 50 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و باید تلاش کند سهمیه لیگ اروپا قطعی شود. بعد از صعود مشقت بار به فینال جام حذفی (ضربات پنالتی برابر کاونتری)، شیاطین سرخ خود را مهیای بازی فردا برابر قعرنشین لیگ یعنی شفیلد یونایتد می کنند.

تن هاخ در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه از دست دادن برتری سه گله برابر کاونتری اتفاقی شرم آور برای یونایتد بود، عصبانی شد و گفت: «نه. مطلقاً نه. تو به اندازه کافی انتقاد کرده ای و یک سوال، بازی ما خجالت آور بود؟ نه، واکنش تو شرم آور بود. در فوتبال ما نظرات متفاوتی داریم. فوتبال در سطح حرفه ای یعنی نتیجه گرفتن و ما به فینال رسیدیم. نه تنها در آن بازی بلکه در برخی دیگر از بازی ها نیز شایسته برد بودیم. ما فقط 20 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم و بدشانسی هم روی گل های دوم و سوم داشتیم. ما در پایان خیلی خوش شانس بودیم و این واضح است. ضربات پنالتی ما خیلی خوب بود و به فینال رسیدیم که این یک دستاورد بزرگ است. دو فینال در دو سال عالی است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام حذفی در چهار سال. نظرات تو مایه شرمساری است.»

تن هاخ در مورد وضعیت مصدومان یونایتد گفت: «الخاندرو گارناچو مشکل داشت و به همین دلیل او را در طول بازی بیرون آوردیم اما فکر می کنم او خوب شده و برای فردا در دسترس است. اسکات مک تامینی را باید امروز ارزیابی کنیم و حضور او مبهم است. مارکوس رشفورد نیز مشخص نیست به بازی فردا برسد و برونو نیز از ناحیه دست مشکل دارد ولی فکر می کنم فردا بازی کند.»

امید به کسب سهمیه: «بله، اما ما باید در هر بازی پیروز شویم. این چیزی است که یونایتد باید نشان دهد و این رویکرد ماست. بازی به بازی پیش می رویم و باید سهمیه بگیریم. هم از طریق لیگ و هم جام حذفی فرصت کسب سهمیه داریم.»

آنتونی بعد از صعود یونایتد حرکتی تمسخرآمیز مقابل بازیکنان کاونتری انجام داد که باعث انتقادات زیادی شد. تن هاخ در این رابطه گفت: «آیا واکنش مثبت هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی را تحریک کرده بودند و به همین دلیل آن واکنش را نشان داد. شما حرکت بازیکنان کاونتری را ندیدید و فقط واکنش آنتونی را مشاهده کردید. اما در هر صورت او نباید آن کار را انجام می داد. باید از کاونتری به خاطر بازی خوبش ستایش کرد.»

تن هاخ در مورد عدم تمرکز کافی بازیکنان یونایتد گفت: «بله می دانم. بنابراین اول از همه، مهم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا خود را در موقعیت برنده قرار دهیم، شکل دادن یک ساختار تیمی خوب است. عدم تمرکز را در بسیاری از موارد، مثلا گل اول کاونتری و بازی های دیگر دیده ایم. برخی چیزها به ذهنیت و شرایط بدنی تیم مربوط می شود. ما ابزارهای لازم را به خصوص در دفاع نداریم و باید با این شرایط کنار بیاییم و واقعاً خلاق باشیم. طبعا اگر یک تیم کامل و بدون مصدوم داشته باشم، شرایط ما بهتر خواهد شد. این یک موضوع ذهنی است و به خصوص در بازی خوانی می توانیم بهتر شویم. این با یک تیم کامل مقدور می شود.»

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما