Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@13:31:42 GMT

بازگشت مهدی شیری به آسیای نفرین‌شده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۵۳۴

بازگشت مهدی شیری به آسیای نفرین‌شده

از فینال قبلی تا به امروز بالاترین هجمه هواداری روی مهدی شیری قرار داشت. بازیکنی که با تصمیم عجیب خود در آغاز نیمه دوم بازی با اولسان، یک پنالتی را تقدیم حریف کره‌ای کرد و مهاجمان پرسپولیس هم تا پایان بازی نتوانستند جواب این گل را بدهند و در نهایت قرمزها بازنده بازی شدند.

بلافاصله پس از این صحنه، شبکه‌های اجتماعی پر شد از توییت‌های در حالت خوش‌بینانه «کنایه آمیز» و بعضا «توهین آمیز» که مدافع راست سرخ‌ها را مورد حمله قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که در دوره برانکو ایوانکوویچ موردتوجه سرخپوشان پایتخت قرار گرفت و در دوره جدایی صادق محرمی و رامین رضاییان، در سمت راست خط دفاعی این تیم عملکرد قابل قبولی را ارائه کرد.

او به خصوص در بازی های پایانی لیگ نوزدهم عملکرد مطلوبی داشت و یک پاس گل هم در بازی با نفت مسجدسلیمان داد تا برای لیگ بیستم هم در فهرست باقی بماند اما آن پنالتی همه چیز را خراب کرد و بهترین نمایش های شیری را هم تحت تاثیر خود قرار داد. با این حال دیشب شیری اولین بازی اش در لیگ قهرمانان 2021 را به عنوان بازیکن فیکس انجام داد و نمایش مطلوبی را ارائه کرد.

در یک صحنه ارسال او از سمت راست می‌توانست زمینه ساز گل پرسپولیسی ها شود اما این اتفاق رخ نداد تا نام شیری به عنوان گلساز پرسپولیس ثبت نشود. مهم‌ترین چالش او حالا این خواهد بود که از زیر فشار فینال 2020 خارج شود اما در این راه، وی بدون تردید چشم انتظار هوادارانی است که باید با درک بهتر، به بازیکن تیمشان کمک کنند.

شیری در مقابل گوآ نرخ 92.7% پاس صحیح را به ثبت رساند و هم از نظر تعداد و هم دقت پاس، آمار بهتری نسبت به علی شجاعی مدافع چپ این تیم داشت. او در زمین حریف نرخ 87.8% پاس صحیح داشت و این در حالی است که این عدد برای شجاعی روی 66.7% قرار دارد. وی همچنین 10 پاس بلند داد و در فرآیند هجومی قرمزها نقش پررنگی داشت.

نکته مهم این‌که شیری دو عبور موفقیت آمیز از بازیکنان گوآ داشت و دو موقعیت نیز خلق کرد و نقش خود در فرآیندهجومی را ایفا کرد و شاید اگر خوش شانس تر بود، می‌توانست یکی از پاس گل ها را هم به نام خود بزند. آنچه شاید اهمیت بیشتری داشته باشد، پیشرفت شیری در ارسال هایی است که حالا بلندتر به محوطه شش قدم سانتر می‌شوند.

حال باید دید که در دو بازی بعدی یحیی گل‌محمدی آیا به شیری بازی خواهد داد یا خیر؟ اما هرچه که تصمیم یحیی باشد، شیری فعلا تنها مدافع راست تخصصی پرسپولیس است و باتوجه به شرایط بازار، شاید در پرسپولیس بماند و چهارمین سال حضورش در جمع قرمزها را استارت بزند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟