Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:59:55 GMT

آغاز ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۱۴۹

آغاز ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال در شرایط شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از رویدادهای مهم کشور، شاهد اجرای متفاوتی از مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مجازی شدن برنامه‌ها تاثیری در استقبال از آن نداشته و تقریبا همه برنامه‌های اوقاف به قوت قبلی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی یکی از مهمترین برنامه‌های اوقاف را برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: مسابقات قرآنی اوقاف در رشته‌های متنوع و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه همه ساله برگزاری مسابقات قرآنی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود‌، ادامه داد: این مسابقات با هدف ترویج معارف دینی و قرآنی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: بازه زمانی ثبت نام برای حضور در این مسابقات ۶ تا ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی با اشاره به شیوه ثبت‌نام در این مسابقات تصریح کرد: ثبت‌نام در این مسابقات با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir و یا ادارات اوقاف شهرستانی انجام می‌شود.

کرمی گفت: غیر حضوری شدن مسابقات فرصتی است که می‌توانیم این کتاب ارزشمند را بیشتر از گذشته در فضای مجازی رشد بدهیم

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم اوقاف ویروس کرونا مدیرکل اوقاف زنجان ارزشمند ثبت نام چهل و سومین اوقاف و امور خیریه برگزار می شود مسابقات قرآن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد