Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان ملی پوش بسکتبال تیم بانوان نامی نو با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک در اتریش و مجارستان گفت: تجربه ما در مقایسه با بسیاری از کشورها کم است و راه سختی در مسابقات انتخابی المپیک در پیش داریم.

معصومه اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص لیگ فصل گذشته بسکتبال بانوان اظهارکرد: سطح لیگ با اضافه شدن بازیکنان خارجی کاملا تغییر کرد و کیفیت بهتری گرفت، به خصوص بازی های آخر، تیم های مهرام و بهمن بازیکنان بسیار خوبی گرفته بودند و تاثیر آن را هم در نتایج تیم ها مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدن بازیکنان خارجی خوب و با کیفیت به بازیکنان داخلی در رشد و پیشرفت آنها کمک می‌کند.

وی افزود: درست است که ما نیز بازیکن خارجی گرفتیم، اما وی نتوانست آن گونه که انتظار داشتیم به تیم ما کمک کند و نتایج خوبی نگرفتیم، البته کادر فنی و باشگاه دلایل این مساله را باید بررسی کنند.

ملی پوش اصفهانی تیم نامی نو در ارتباط با تیم فصل آینده خود گفت: اسپانسری نامی نو در بسکتبال بانوان بسیار خوب بوده است، اما هنوز وضعیت تیمداری نامی نو مشخص نیست، پیشنهادات خوبی از سایر تیم ها دارم که باید در این خصوص زودتر تصمیم گیری کنم.

وی اضافه کرد: امیدوارم حضور بازیکنان خوب باکیفیت در لیگ ادامه دار باشد، چرا که تمرین کردن در کنار یک بازیکن خارجی برای بازیکنان ما به ویژه بازیکنان جوان تر و کم تجربه آموزنده است، دیدن تمرینات و در کنار آنها تمرین و بازی کردن و در ادامه در مقابل چنین بازیکنانی بازی کردن تاثیر خوبی برای بسکتبال ما خواهد داشت.

اسماعیل زاده در خصوص مسابقات انتخابی اتریش و مجارستان که قرار است تیم ملی ۳ به ۳ در آن شرکت کند، خاطرنشان کرد: در مسابقات اتریش تیم‌های رده اول دنیا حضور دارند و کار سختی داریم، تجربه آنها نسبت به ما بیشتر است. تمام این مسابقات برای ما تجربه می شود و این میدان دیدن ها به رشد و پیشرفت ما کمک می کند تا بتوانیم رشد بهتری داشته باشیم، در بسکتبال ۳ به ۳ باید مرتب در تورنمنت باشید.

وی با بیان اینکه مسابقات مجارستان، مخصوص تیم هایی است که تجربه المپیک ندارند، گفت: شاید بتوانیم در این مسابقات راحت تر بازی کنیم، هر چند در این مسابقات نیز کار سخت است، اما شرایط بهتر است و شاید بتوانیم به نتیجه برسیم. هدف این است که بتوانیم تمام تلاش و توانایی خود را در زمین به نمایش بگذاریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در اتریش تیمهای اول تا سوم راهی المپیک می شوند و در مجارستان تیم قهرمان که خیلی سخت است به خصوص برای ما که در جام جهانی از بین ۲۰ تیم ۱۴ شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال بانوان معصومه اسماعیل زاده تیم بسکتبال زنان نامی نو مسابقات انتخابي المپيك نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)

با نگاه ویژه امیر قلعه‌نویی به بازیکنان جوان و درخشان لیگ برتر ایران، تعدادی از بازیکنان برای نخستین بار طعم بازی و اردوی ملی را چشیدند‌.

به گزارش ورزش سه، یکی از همین بازیکنان محمدرضا آزادی ۲۴ساله بود که پس از بازی‌های خوب در نساجی در پایان سال ۱۴۰۲ در اسکواد تیم ملی قرار گرفت.

آزادی در بازی دوم فروردین مقابل ترکمنستان به عنوان یار تعویضی نخستین بازی ملی خود را چشید. او امروز به تمرینات نساجی بازگشت و نخستین تمرین خود در سال جدید با این تیم را پشت سر گذاشت.

هواداران نساجی روی محمدرضا آزادی در بازی‌های حساس باقی مانده حساب ویژه‌ای می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است