Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - زوج های جوان می توانند وام ازدواج خود را از تمامی شعب بانک ملی ایران و مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی تنها با یک ضامن معتبر و سفته دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، تسهیلات ازدواج به عنوان پشتوانه ای مالی و یک رویکرد حمایتی از زوج های جوان قلمداد می شود و از این رو تسهیل دریافت این وام همواره از سیاست های مهم برنامه ریزان و نهادهاست و در این میان بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از جوانان همواره سعی دارد تا این سنت حسنه را تا حد امکان تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعطای تسهیلات قرض الحسنه از جمله اولویت های بانک ملی ایران به شمار رفته و بر همین اساس این بانک در سال 99 بالغ بر 217 هزار و 299 فقره وام ازدواج به ارزش 113 هزار و 355 میلیارد و 853 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
در سال 98 نیز بانک ملی ایران 239 هزار و 23 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر 75 هزار و 50 میلیارد و 134 میلیون ریال بوده است.
این بانک سهم چشمگیری از مجموع وام ازدواج پرداختی در نظام بانکی را داراست و بر اساس آمارها بیش از 70 درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را پرداخت می کند.
هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و افرادی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ماه 1396 بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، در اولویت نخست قرار دارند.
بیشتربخوانید:عرضه مرحله نخست اوراق سپرده سرمایه گذاری بانک ملی ایران با سود 18 درصد
لازم به ذکر است، مشتریان ارجمند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک پیگیری کنند.
شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور همچنان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بوده و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک هموطنان و ارائه ضامن معتبر در سریع ترین زمان نسبت به اعطای تسهیلات موصوف اقدام کنند.
منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣