Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در رابطه با افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: اخیرا قیمت سیمان به‌دلیل شرایط تورمی افزایش داشته و هر پاکت ۵۰ کیلویی آن به حدود ۳۳ هزار تومان رسیده که البته باید بر اساس کار کارشناسی محاسبه شود و این موضوع در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم مدیریت بازار مصالح ساختمانی و جلوگیری از ورود دلالان و سوداگران به این حوزه افزود: در حال حاضر توزیع نامناسب مصالح ساختمانی و انحصار فروش در کارخانه‌ها موجب شده، دلالان و سوداگران به این بازار ورود کنند و از طرفی دولت هم به‌دلیل پایین بودن قیمت مصوب سیمان و یا مصالح ساختمانی دخالتی در تنظیم بازار نداشته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: معتقدم اگر مدیریت توزیع مصالح ساختمانی به درستی انجام شده و مصرف کنندگان به سیمان مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، افزایش قیمت این کالای استراتژیک در گرانی خانه تاثیرگذار نخواهد بود، لذا امیدواریم با این افزایش قیمت که براساس نرخ تورم و زیر نظر سازمان حمایت از مصرف کننده صورت گرفته، مدیریت بهتری را در توزیع شاهد باشیم.

بدری با اشاره به یکی از مواد، طرح جهش تولید و تامین مسکن در خصوص عرضه مصالح ساختمانی از جمله سیمان و فولاد در بازار سرمایه، تصریح کرد: عرضه تمامی تولیدات کشور در بورس به تنظیم‌گری بازار کمک ویژه خواهد کرد اما اگر همانند کاری که با فولاد صورت گرفت و تنها ۳۰ درصد آن برای کشف قیمت در بازار سرمایه عرضه شد و مابقی در بازار توسط دلالان و سوداگران به فروش رسید، باز مشکلات مربوط به مصالح ساختمانی حل نخواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تجربه مثبتی در فروش فولاد در بازار سرمایه نداریم لذا حتما سقف قیمت باید تعیین شده و مدیریت توزیع به بهترین شکل ممکن با هدف حذف انحصار فروش در کارخانه‌ها و قطع دست سوداگران انجام شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت مدیریت سیمان مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • بازید استاندار از کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند‌های ساختمانی در تهران
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی در تهران
  • اصلاح ۸۰ کیلومتر از شبکه های آب همدان شد
  • ضرورت منع صدور سیمان با کارت‌های بازرگانی شخصی