Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت‌نام بیش‌ از ۳۲ هزار نفر جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران‌برکت خبر داد.

خبرگزاری میزان -  حجت نیک‌ملکی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت:

واکسن «کوو ایران برکت» در ۹۱ درصد داوطلبان کارآزمایی بالینی افزایش آنتی‌بادی در حد محافظت‌کنندگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تا ساعت ۲۰ امشب{شنبه، ۴ اردیبهشت} بیش‌از ۳۲ هزار نفر در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ستاد اجرایی داوطلب شده‌اند، گفت: ثبت‌نام ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نفر برای حضور در فاز سوم آزمایش انسانی "واکسن کوو ایران برکت"

انتهای پیام/

 

برچسب ها: واکسن کرونا واکسن کوو ایران برکت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن کوو ایران برکت واکسن کوو ایران برکت کارآزمایی بالینی فاز سوم هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، ابتدا به بیان ارزش‌های والای این نهاد نظامی پرداخت و گفت: ما سال‌ها است که از عظمت و اقتدار نظام و نیروهای نظامی و مردم سخن می‌گوئیم در حالی که جهانیان در عملیات «وعده صادق» این اقتدار و عظمت را با چشم خود نظاره‌گر بودند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: عملیات وعده صادق حاصل همدلی مردم و مسؤولان و همافزایی قوای نظامی ما بود و این عملیات رژیم کودک‌کش و ظالم صهیونیستی را یک گام به نابودی نزدیک‌تر و پایه‌های سست این رژیم غاصب را متزلزل‌تر کرد.

امام جمعه شیراز مزیت بزرگ ارتش را در وفاداری این نهاد به باورهای معنوی و اصول و مبانی دینی دانست و گفت: امام راحل به خاطر همین روحیه ارتش یعنی وفاداری به کشور و اسلام بود که همواره در برابر تفرقه‌افکنی برخی دشمنان و فتنه‌گران و منافقان، حامی ارتش بودند.

آیت الله دژکام افزود: رابطه مردم و و ارتش دوطرفه است و اگر ارتش به سربازی نظام و اطاعت از رهبری و جان‌فدایی برای مردم افتخار می‌کند از آن طرف مردم ما هم به این نهاد نظامی افتخار می‌کنند.

وی در پایان گفت: البته امروز تمام آزادگان جهان به پرچم پرافتخار ایران و مردم و نظامیان ما افتخار می‌کنند زیرا پرچم آزادگی و عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را برافراشته است.

کد خبر 6080881

دیگر خبرها

  • حضور آیت‌الله رئیسی در استان سمنان مایه برکت بود
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد