Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان باصدور پیامی کسب مقام پنجم‌ بانوی لرستانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در پی کسب مقام پنجم الهام‌ حسینی بانوی ملی پوش لرستانی وزنه برداری ایران  در مسابقات وزنه برداری بانوان آسیا که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت،را طی پیامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام تبریک حشمت الله امان الهی خطاب به الهام حسینی چنین آمده است

بسم ا...الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛بانوی ارزنده و اخلاق مدار ورزش استان لرستان بار دیگر افتخارآفرینی کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان لرستان رقم زد.

الهام حسینی بانوی ارزنده و شایسته وزنه برداری استان و تیم ملی وزنه برداری کشورمان،با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با حجاب اسلامی و شایستگی مقام پنجم رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا در تاشکند کشور ازبکستان را بدست آورد و  افتخاری بر افتخارات بانوان همیشه قهرمان ورزش استان لرستان بیفزاید.

 بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت را به مردم سرافراز استان لرستان و هیات موفق وزنه برداری و خانواده این بانوی قهرمان تبریک عرض نموده، موفقیت تمامی قهرمانان افتخار آفرین استان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

           حشمت الله امان الهی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری آسیا مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان وزنه برداری بانوان آسیا مقام پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت کسب مقام قهرمانی کشتی گیران استان در مسابقات آسیا پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

کشتی گیران عزیز و سرافراز خوزستانی


کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کشتی قرقیزستان از جانب شما دلاوران و غیورمردان باز هم سبب احساس غرور و زمینه افزایش یکرنگی و یکدلی ملت قهرمان ایران شد.

غیرت‌ورزی‌تان را سپاس که با زحمات مضاعف و انگیزه مردانه لبخند بر لبان مردم شریف ایران نشاندید.

از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی و افتخارات روزافزون برای شما تقاضامندم.

سید محمد نبی موسوی فرد / 
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است