Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@12:57:27 GMT

گزارش زنده/ استقلال ایران ۱ - الدحیل قطر ۲

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۷۸۱

گزارش زنده/ استقلال ایران ۱ - الدحیل قطر ۲

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در چهارمین هفته از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ بامداد یک شنبه تیم استقلال ایران از ساعت ۰۰:۴۵ به مصاف الدحیل قطر می رود. 


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.


ترکیب استقلال ایران 
رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته


ترکیب الدحیل قطر
صلاح زکریا، علی کریمی، مایکل اولونگا، المعز علی، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، اسماعیل محمد، بسام الراوی، مهدی بن عطیه و محمد موسی 

گل‌های بازی:
استقلال ایران: (شیخ دیاباته ۲۵) 
الدحیل قطر: (مایکل اولونگا ۴۶)


کارت زرد:
استقلال ایران: (مهدی قایدی ۵۷)
الدحیل قطر: -


کارت قرمز:
استقلال ایران: -
الدحیل قطر: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱: پاس نادری به قایدی او را از چپ راه انداخت که مهاجم آبی پوشان پس از یک سر توپ، توپ را به شکل خطرناکی به روی دروازه ارسال کرد که توپ دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۹: ضد حمله بازیکنان الدحیل به المعز علی در سمت راست رسید و او با نفوذ در محوطه جریمه استقلال شوت خود را با پای راست روانه دروازه استقلال کرد اما مظاهری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱: ضربه سر خطرناک اولونگا بر روی ضربه کرنر به خوبی توسط مظاهری دفع شد.

دقیقه ۲۵: وریا غفوری با یک پاس زیبا اسماعیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد که خطای علی کریمی بر روی اسماعیلی یک پنالتی را برای نماینده کشورمان بدست آورد این پنالتی به زیبایی توسط شیخ دیاباته به گل تبدیل شد.

دقیقه ۳۶: شیخ دیاباته با یک پاس به سمت چپ قایدی را صاحب توپ کرد و مهدی قایدی با دریبل کردن ۲ مدافع الدحیل و حرکت در عرض شوت محکم خود را به سمت دروازه الدحیل زد که دروازبان این تیم به سخنی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۶: مایکل اولونگا در محوطه جریمه استقلال با تمارض توانست یک پنالتی از کاپیتان استقلال بگیرد و تبدیل به گل کند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

هومن جعفری کد خبر: 1093974 برچسب‌ها استقلال تهران الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران شیخ دیاباته الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!

باشگاه استقلال مجبور به اجرای یک حکم است.

طرفداری | حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد.

به نقل از فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یاد‌شده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!