Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط حمله تیم استقلال تا پایان اولین هفته دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زهردارترین خط حمله این دوره از مسابقات بوده است.

در حالی که تیم استقلال در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱پس از سه روز دوباره مقابل الدحیل قرار گرفت با پنالتی که شیخ دیاباته به ثمر رساند دوازدهمین گل خود در این دوره از مسابقات را وارد دروازه حریفان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته در حال حاضر (تا پایان نیمه اول بازی) با چهار گل بهترین گلزن استقلال محسوب می‌شود که توانسته با این ۴ گل خط حمله استقلال را تا پایان هفته اول دور برگشت به عنوان بهترین خط حمله گروه‌های منطقه غرب آسیا معرفی کند.

پس از استقلال با ۱۲ گل زده تیم پرسپولیس با ۱۰ گل دومین خط حمله برتر تیم های حاضر در این دوره است. الهلال عربستان و الدحیل قطر نیز با ۸ گل زده سومین خط حمله زهردار این دوره را تشکیل داده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تلخ‌ترین شکل ممکن برای بارسلونا و هوادارانش به اتمام رسید. در حالی‌که آنها بازی رفت را با پیروزی ۳-۲ به پایان رساندند، اما در دیدار برگشت ۴-۱ شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فرانکی ‌دی‌یونگ که پیش از بازی رفت با مصدومیت مواجه شده بود و مشخص نبود می‌تواند به دو بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن برسد یا نه، با تلاش پزشکان برای این دو دیدار آماده شد و توانست در بازی رفت نمایش خوبی ثبت کند.

امشب اما وضعیت باب میل بارسلونا پیش نرفت و پس از اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول، آنها ۴ گل دریافت کردند و حذف شدند. دی‌یونگ پس از پایان بازی ناامیدی‌اش را ابراز و خاطرنشان کرد که آنها باید از جای‌شان بلند شوند و دوباره بجنگند.

او گفت:«ما ۱-۰ جلو بودیم و برتری مهمی داشتیم، اما در اروپا وقتی ۱۰ نفره و مدتی طولانی مقابل تیمی مثل پی‌اس‌جی بازی می‌کنید، چنین اتفاقی می‌افتد. ما تلاش کردیم اما در نهایت نتوانستیم کاری انجام دهیم.

درباره اخراج نمی‌دانم چه بگویم. من احساس کردم که فاصله بارکولا تا توپ زیاد است و توپ به دروازه‌بان می‌رسد. ویدئوی صحنه را ندیده‌ام اما این احساسی است که داشتم.

ما تلاش کردیم، جنگیدیم، اما نشد. این ضربه محکمی به ماست زیرا فکر می‌کردیم که می‌توانیم به مرحله بعد برویم. چاره ای جز بلند شدن و تلاش مجدد در سال آینده وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!