Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، یک نماینده ایران در صدر جدول گروه خود جای دارد و دو نماینده دیگر کشورمان در جایگاه دوم جداول گروه‌های خود ایستاده‌اند.

هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بامداد روز یکشنبه به پایان رسید تا وضعیت نمایندگان کشورمان در پایان بازی‌های این هفته مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B مسابقات همه نتایج به سود شاگردان خطیبی بود. تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی عراق موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به دست بیاورد و با کسب شش امتیاز، به صعود به یک هشتم نهایی امیدوار بماند. شارجه هم مقابل پاختاکور متوقف شد تا هشت امتیازی شود و تراکتور به صدرنشینی گروه B چشم بدوزد.

در گروه C مسابقات هم استقلال با وجود تساوی مقابل الدحیل، جایگاه دوم جدول را حفظ کرد و به دیدارهای دو هفته پایانی مسابقات امیدوار است. الدحیل با هشت امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و الاهلی عربستان با هفت امتیاز، رتبه دوم نماینده کشورمان را تهدید می‌کند.

در گروه D، فولاد در دیداری شش امتیازی مغلوب النصر شد تا به جایگاه سوم جدول سقوط کند. السد هم با برتری مقابل الوحدات، هفت امتیازی شد و جای فولاد را در رتبه دوم جدول گرفت. در این گروه النصر، السد و فولاد همچنان برای صعود مستقیم تلاش می‌کنند و الوحدات نیز شانسی برای راهیابی به مرحله بعد ندارد.

در گروه E نیز پرسپولیس روند صد درصد پیروزی خود را ادامه داد و تساوی در دیدار مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل‌محمدی را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند. نماینده امارات بیش از سایر تیم‌های گروه شانس کسب رده دوم جدول گروه و راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات را دارد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ دو گل مهاجم آفریقایی الدحیل به استقلال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا