Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@12:16:29 GMT

درخشش شماره ۶ تیم ملی دور از چشمان اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۹۳۷

سعید عزت‌اللهی روزهای خوبی را در دانمارک سپری می‌کند. بازیکن ایرانی وایله بعد از انتقال به این کشور، متوجه شد انتخاب درستی کرده است. او خیلی زود در وایله جا افتاد و حالا یکی از بهترین هافبک‌های لیگ دانمارک به حساب می‌آید. عزت اللهی معمولا عملکرد خوبی در زمین دارد و در آخرین بازی تیمش هم توانست عنوان بهترین بازیکن را مال خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مقابل ای سی هورسنس ستاره میدان بود و در برد سه بر صفر تیمش نقش مهمی ایفا کرد. بعد از این اتفاق رسانه‌های دانمارک به تمجید از عزت اللهی پرداختند. سعید که این روزها بیش از هر زمان دیگری تمرکزش را روی وایله و بازی‌های این تیم گذاشته می گوید: «فقط کار خودم را می کنم. شروع خوبی در لیگ داشتیم ولی رفته رفته نتایج ما بد شد. اما در چند بار اخیر دوباره روند خوب و رو به رشدی داشتیم. این به همه ما بازیکنان انگیزه داد. در بازی های باقی مانده تلاش می کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. انشالله که بتوانم نماینده خوبی برای ایران در دانمارک باشم.»

یک ویدئوی جالب

بعد از دیدار وایله و هورسنس ویدئویی از رختکن تیم دانمارکی منتشر شد که در نوع خود جالب بود. سعید عزت اللهی وسط رختکن ایستاده و بازیکنان در گوشه دیگری بودند. سعید آهنگی می خواند و بازیکنان هم او را همراهی می کردند. وقتی از عزت اللهی در این باره سوال می کنیم جواب می‌دهد: «ماجرای خاصی نداشت. بعد از هر برد ما در رختکن به همین شکل شادی می‌کنم. آهنگی برای تیم هست که آن را می‌خواهیم و به نوعی به کل تیم روحیه می‌دهد تا برای بازی‌های آینده آماده تر شویم. ویدئویی هم که منتشر شد دقیقا از همان لحظه بود. ما بعد از برد دور هم آهنگی می خواندیم و شادی می‌کردیم. حالا با انگیزه بیشتری لیگ دانمارک را ادامه خواهیم داد.»

جدایی یا ماندن؟

سعید با درخشش در وایله حالا این شانس را دارد تا به باشگاه بهتری نقل مکان کند. او البته در این زمینه تصمیم گیرنده اصلی نیست چراکه با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و آنها باید درباره آینده او نظر دهند. عزت اللهی هم این موضوع را تائید می کند: «من با وایله قرارداد دارم. از سویی فصل تمام نشده. ما ۶ بازی دیگر داریم. باید نهایت تلاشم را کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. راستش هدف من از انتقال به وایله این بود که خودم را نشان دهم و به باشگاه بزرگتری بروم. اما زمان جدایی ام به هیچ وجه مشخص نیست. باید شرایطش پیش بیاید. این به سیاست باشگاه برمی گردد که قصد فروشم را دارد یا می خواهد بمانم و بازی کنم. نمی توانم در این مسئله دخالت کنم.» و اما حرف های پایانی سعید: «دوست دارم همه تمرکزم را روی تمرینات و بازی ها بگذارم. آینده به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. همه چیز را به خدا می سپارم.»

دور از چشم اسکوچیچ

درخشش سعید در دانمارک اما باعث نشده تا اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند. عزت اللهی در نیم فصل اول رقابت های لیگ این کشور بهترین هافبک میانی شد. در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته است اما ظاهرا بازی های خوب او از دید سرمربی کروات پنهان مانده است. عزت اللهی در تیم ملی همواره بازی های درخشانی انجام داده و معلوم نیست چه زمانی دوباره در لیست قرار می گیرد. سعید در سال های گذشته همواره جزو بهترین بازیکنان ایران بوده و هر بار به زمین رفته، درخشیده. آیا اسکوچیچ دوباره نام سعید را به لیست بازمی گرداند؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که صعود خود را به مرحله دوم جام ملت های آسیا قطعی کرده است در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی چها بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد