Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:38:37 GMT

تب سنجی بیش از ۲۶هزار مسافر در مرز دوغارون

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۵۲۹

تب سنجی بیش از ۲۶هزار مسافر در مرز دوغارون

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: از این تعداد ۸۳۶ نفر مشکوک به ویروس کرونا شناسایی که به عوامل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مرز دوغارون ارجاع داده شدند.

او افزود: طرح مراقبت بهداشتی مسافرین در مرز دوغارون با هدف شناسایی، غربالگری، افزایش ضریب کنترل، نظارت بر تردد مسافران ورودی و هدایت افراد مشکوک به مراکز درمانی، از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد ادامه داد: در این طرح ۲۲ تیم عملیاتی ۴ نفره از پرسنل و اعضای هلال احمر مشارکت دارند.

مرز دوغارون همجوار با جمهوری اسلامی افغانستان، دومین مرکز بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بود که به دوربین حرارت سنج نیز مجهز شد.

انتهای پیام// ا.چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر تایباد مراقبت های بهداشتی مقابله با کرونا مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • ارتش در حال انجام انسداد مرزی ایران و افغانستان است
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند