Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت و جراحت چند تن از شهروندان عراقی و مدافعین سلامت در پی انفجار بیمارستان خطیب بغداد را به همتای عراقی خود، دکتر حسن التمیمی، تسلیت گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت و جراحت چند تن از شهروندان عراقی و مدافعین سلامت در پی انفجار بیمارستان خطیب بغداد را به همتای عراقی خود، دکتر حسن التمیمی، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر حسن التمیمی

وزیر محترم بهداشت جمهوری عراق

با اندوه بسیار، خبر درگذشت و جراحت تنی چند از شهروندان عراقی و جمعی از همکاران مدافع سلامت در انفجار بیمارستان خطیب بغداد را دریافت کردیم، ضمن عرض تسلیت این حادثه غم انگیز به شما، دولت و ملت عراق، بار دیگر بر ایستادگی همیشگی در کنار کشور دوست و برادر عراق و آمادگی در امدادرسانی و یاری رسانی در همه سطوح مقابله با بحران همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکید می‌‌کنم.

از خداوند متعال برای خواهران و برادرانم که جان خود را از دست داده‌اند، طلب غفران و رحمت واسعه الهی داشته و برای مجروحان این حادثه، شفای عاجل مسئلت دارم.

وزیر بهداشت: توزیع ناعادلانه واکسن کرونا برای سازمان جهانی بهداشت یک ناکامی استنامه نمکی به وزیر کشور: نقل و انتقال مستقیم و غیرمستقیم مسافر از هند متوقف شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت اخبار عراق ویروس کرونا بیمارستان وزارت بهداشت اخبار عراق ویروس کرونا انفجار بیمارستان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت