Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: طی شبانه روز گذشته، طی سه فقره سانحه رانندگی در شهرستان‌های اهر، آذرشهر و هریس، سه نفر جان باخته و پنج مصدوم راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور اهر_ تبریز، محدوده هریس، کودک پنج ساله دردم جان باخت و تنها مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع)انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فوت یک نفر در محدوده پلیس راه تبریز آذرشهر خبرداد و افزود: براثر برخورد پیکان با تیربرق، یک مصدوم هم به بیمارستان امام رضا( ع) منتقل شد.

وی همچنین درخصوص سانحه مرگبار محور ورزقان_ اهر، گفت: عصرامروز شنبه براثر برخورد پیکان-نیسان، زن ۳۵ساله به دلیل شدت جراحات فوت کرده و سه مصدوم تحت مراقبت کارشناسان اورژانس از پایگاهپهای اهر و ورزقان به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز سوانح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر واژگونی خودروی پراید در منطقه دشت برم اطراف روستای پرک در جاده کازرون تیم عملیاتی به مکان حادثه اعزام شدند.
بهمن جمشیدی افزود: نجاتگران هلال احمر پس از ارزیابی صحنه یک نفر مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس و مردی۳۶ ساله را که به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شده بود به نیروی انتظامی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مصدوم این حادثه با اورژانس دشت برم به بیمارستان ولیعصر کازرون اعزام شد.

در این حادثه خودرو سواری پس از واژگونی . خروج از مسیر ، دچار آتش سوزی شده بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن