Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی برگشت داده شدند.
وی بیان کرد: مالکان ۲۲۰ دستگاه خودرو نیز در این مدت با ورود به شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند.
سرهنگ میش‌مست ادامه داد: همچنین در این مدت مالکان ۱۰ دستگاه خودرو با ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی افزود: رانندگان ۵۳۰ دستگاه خودرو غیربومی هم در ۲۴ ساعت گذشته تذکر گرفتند.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی، در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی ماه پارسال متوقف اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر زرد شدن وضعیت مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفندماه پارسال ادامه یافت.
امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تعداد جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۶۹ هزار و ۱۲۰ نفر و مجموع بیماران کووید ۱۹ در سطح کشور به ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر رسیده است.

برچسب‌ها جریمه خودرو ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جریمه خودرو ویروس کرونا مشهد جریمه خودرو ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است