Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:26:08 GMT

۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۳۱۱

۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شد

گروه استان ها_فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در چهار عملیات جداگانه در استان اردبیل کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 142 کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل در عملیات های جداگانه کشف و ضبط شد، اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از نوع تریاک در هفته گذشته کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی با اشاره به دستگیری چندین نفر و توقیف چند دستگاه خودرو تصریح کرد: در  این زمینه 10 سوادگر مرگ نیز دستگیر شده و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان / کشف 2 تن تریاک، شیشه، هروئین و بازداشت 3 قاچاقچیباند سوداگران مرگ با 230 کیلوگرم شیشه و تریاک در استان بوشهر متلاشی شدبیش از 900 کیلوگرم تریاک در استان فارس کشف شد

وی از افزایش 83 درصدی کشف و ضبط مواد مخدر در استان اردبیل خبر داده و  افزود: در یک ماه گذشته 260 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 83 درصد افزایش داشته است.

فرماندهی انتظامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: 852 نفر در ارتباط با تهیه و توزیع مواد مخدر در ماه گذشته دستگیر شده اند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای‌پیام/131/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر در استان استان اردبیل کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان