Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:27:22 GMT

تاج حتی از حذف فوتبال ساحلی خبر نداشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۳۵۳

تاج حتی از حذف فوتبال ساحلی خبر نداشت

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود و احساس می‌کنم در جلسات شفاف سازی نشده است.

به گزارش مشرق، پریا شهریاری در مورد اینکه مهدی تاج رئیس کمیته فوتبال سالنی و ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و چطور ممکن است نداند ایران نمی‌تواند سهمیه بگیرد، اظهار داشت: از ابتدا که با او صحبت می‌کردم مطمئن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی نفری هم که الان در AFC حضور دارد، به ما اعلام کرده بود در محاسبات ایران قطعا صعود خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از اعلام، مستقیم با مهدی تاج صحبت کرده، گفت: بله، تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود. احساس می‌کنم در جلسات هم این شفاف سازی نشده، تاج گفت که پیگیر این موضوع است. حتی گفت نامه‌ای تهیه کنید و به ما هم مشورتی دادند. از او خواستیم. با توجه به اینکه نایب رئیس AFC‌ هم است می‌دانم می‌تواند کمک زیادی کند تا حق ایران را زنده کنیم. این قول را به ما داد که پیگیری کند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، در مورد اینکه وقتی تاج رئیس کمیته یک فدراسیون بین‌المللی است چطور در جریان نبوده و آیا در جلسه حاضر نبوده، عنوان کرد: او در جلسه حضور داشت. این ابهام برای همه ما وجود دارد که چه اتفاقاتی افتاد.

بیشتر بخوانید:

تصمیمی دیگر علیه ایران از سوی AFC/ تاج دقیقاً چه‌کار می‌کند؟

شهریاری در مورد اینکه با مسئولان مکاتبه شده و پاسخ آن‌ها چه بوده، عنوان کرد: هنوز پاسخی از AFC دریافت نکردیم. این موضوعی بود که فقط مهدی تاج در جریان است. حتی فردی که در بخش مربوطه AFC حضور داشت قبل از جلسات کمیته به ما قاطعانه گفته بود ایران صعود می‌کند. 

وی تصریح کرد: جالب است که وقتی این خبر منتشر شد، سرمربیان تیم‌های قدرتمند دنیا به من پیامک زدند. همه شوکه شدند. حتی خود فیفا ابهام دارد که علت عدم انتخاب تیم ایران در جام جهانی چیست؟ من ۸سال است که مستقیم با آن‌ها کار می‌کنم. تیم ملی ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیا است و به آن احترام می‌گذارند. واقعا شوکه شدند که این تیم از مسابقات حذف شود.

عکس‌العمل فدراسیون فوتبال ایران در خصوص این اتفاق چیست، اظهار داشت: تیم حقوقی که مساله میزبانی بحرین را پیگیری می‌کند، در این پرونده هم ورود کرده است. نامه خیلی خوبی با مستنداتی که داشتیم تهیه شده و سه روز پیش به AFC ارسال کردیم. منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. تا جام جهانی ۶ماه زمان داریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ساحلی پریا شهریاری فدراسیون فوتبال جام جهانی مهدی تاج فدراسیون فوتبال رئیس کمیته مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دوران ریاست عبدالرحمن شاه‌حسینی بر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چند حکم جنجالی صادر شد که یکی از آن‌ها مربوط به محرومیت علی دایی بود. حکمی که با واکنش‌های تندی همراه شد و عده‌ای حتی شیشه ماشین رئیس اسبق کمیته انضباطی را هم شکستند.

عبدالرحمن شاه‌حسینی در گفتگو با خبرآنلاین، در خصوص این رای گفت: «علی دایی برند فوتبال ایران است و من قسم می‌خورم نقشی در آن تهدیدها و آجری که سمت ماشین من پرتاب شد نداشت و روح او هم از ماجرا بی‌خبر بود. این کار آدم‌های تندرو و کاسه داغ‌تر از آش بود. ما بعدا هم را دیدیم ولی خیلی صحبتی درباره رای نکردیم. یک روز تلفنی باهم صحبت می‌کردیم و یکی از دوستان ما مهمان علی دایی بود که حرف من شده و تماس گرفت که یک روز پیش علی دایی بروم که بعد ۴ سال فرصت نشده است. تصمیم دارم یک روز خصوصی با علی دایی رخ به رخ صحبت کنیم و مطمئنم او هم به خیلی مسائل رسیده که اگر کسی در فوتبال وظیفه‌اش را انجام ندهد، هرج و مرج می‌شود. مخصوصا در بحث قضایی باشد. باید یک سری مسائل را به خودش هم بگویم چون مصاحبه من را درباره تهدیدها شنیده است ولی باید بگویم روح او خبر نداشت و شخصیت دایی برتر از این صحبت‌هاست.»

رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره واکنش تند دایی گفت: «من فوری رای می‌دادم که کسی فرصت رایزنی نداشته باشد و مدیران نتوانند کاری کنند. بعد از آن جلسه کمیته انضباطی، هنوز دور نشده بود رای را دادم. داوود عابدی از شبکه خبر بلافاصله بعد رای من سراغ علی دایی رفت و گفت خبر داری این حکم را داده‌اند؟ فکر کنم ۲ جلسه محرومیت و جریمه نقدی بود. به نظر من بعضی جاها رسانه‌ها نباید سراغ مربیان بروند. مثلا اگر تیم در یک بازی جنجالی باخته باشد و حرف‌هایی بزند. او هم در آنجا گفت شاه‌حسینی کیست که من را محروم کرده است. مجری شبکه خبر بلافاصله پیش من آمد و گفت دایی این را گفته و پاسخ شما چیست؟ گفتم شاه‌حسینی هیچکس نیست، تشکیلات قضایی در فوتبال است که علی دایی را محروم کرده است.»

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888819

دیگر خبرها

  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم)
  • چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران + فیلم
  • یکی از زیباترین جاده‌های ساحلی ایران (فیلم)
  • (ویدئو) این جاده زیباترین جاده‌ ساحلی ایران است!
  • تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی (فیلم)