Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ژرژ ترون» شهردار شهر «دراویل» در فرانسه به دلیل تجاوز و تعرض جنسی به یک کارمند جوان در شهرداری به پنج سال زندان محکوم شد.

به گزارش برنا، «ژرژ ترون» شهردار شهر «دراویل» در فرانسه به دلیل تجاوز و تعرض جنسی به یک کارمند جوان در شهرداری به پنج سال زندان محکوم شد.

ترون در حال تجدید نظر خواهی در مورد پرونده خود است اما قاطعانه حاضر به ترک کار خود در شهری که در جنوب پاریس است، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین گزارش داد که وی از طریق نامه و تماس با کارمندانش در ارتباط است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرانسه تجاوز شهرداری زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس

محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس فیلم منتسب به خود که مدعی برخورد ناشایست با شهروندان بود را تکذیب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از فردیس، از صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد ناشایست شهردار فردیس با تعدادی از شهروندان در حال انتشار است که شهردار فردیس این ادعا را تکذیب کرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب، گفت: فیلمی که منتسب به شهردار فردیس در شبکه های معاند و فضای مجازی منتشر شده، هیچ ربطی به این شهرداری فردیس ندارد.

وی گفت: فیلم منتشر شده به نام شهرداری فردیس، مربوط به چندین سال قبل است که در یکی از شهرهای اقمارى استان البرز روی داده است.

وی گفت: این فیلم به نام شهردار فردیس و اینجانب در حال انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند است که هیچ گونه ارتباطی با شهرداری فردیس و همکاران اینجانب در این شهرداری ندارد.

محمد رضا احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تلاش پاکبان و سبزبان این شهرداری اشاره کرده و گفت: پاکبانان سهم بسزایى در موفقیت و پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهرى فردیس داشته و دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • مادران همچنان در انتظار قرعه کشی خودروی طرح جوانی جمعیت
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است