Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌میاندشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اتفاقی بس بزرگ بود که عالم مادی و معنوی جهان معاصر را به چالش کشید و ایده‌های رهبری را با آرمان‌های اسلام در عرصه حکومت‌داری به نمایش گذاشت، اظهار داشت: به دنبال ظهور ایده‌های انقلابی و اسلامی در شالوده این انقلاب، طبیعتا یک دغدغه به حق در ذهن معمار کبیر انقلاب ایجاد شد تا وظیفه حفظ و حراست این مبانی و ایده‌ها بر عهده نهادی واگذار شود که پاسبان انقلاب و ارزش‌هایش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت افزود: در آینده‌نگری و دغدغه امام، سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی و صاحب بیشترین فراگیری امتیازهای حراستی از بدنه جامعه انقلابی و دلسوز کشور عهده‌دار این مسؤولیت خطیر شد و با تأسیس در دوم اردیبهشت ۵۸ پا به میدان خدمت کشور گذاشت تا به عنوان حامی در کنار مجموعه‌های خدمتی کشور، گامی چند سویه پیشتازی، پشتیبانی و همراهی انقلاب داشته باشد تا اینکه اکنون تبدیل به شجره طیبه‌ای شده است که در عین حالی‌ که خود برای مأموریت حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی مأمور شده به عنوان یکی از ماحصل‌های موفق و درخشان انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی گفت: سپاه همواره در سیر تحولات کشور از قبیل عرصه سازندگی، خدمات رسانی جهادی و مقابله با تهاجم‌های امنیتی، نظامی، به عنوان پیشرو لحظه‌ای در سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی نظام و آرمان‌های والای آن را در هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

قاسمی در تشریح مشارکت ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در شهرستان گفت: ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت پیرو شعار سال ۱۴۰۰ بر مبنای «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» مبین شفاف سازی عرصه‌های خدمتی به مردم است که در شهرستان بویین میاندشت در این زمینه با شناسایی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند اسامی آن‌ها را در سامانه مهر کریمانه برای توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی ثبت نام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت از شناسایی و معرفی خانواده‌ها در استفاده از تسهیلات بلاعوض برای تعمیر و ساخت مسکن خبر داد و گفت: اهدای کارت هدیه دو میلیون ریالی به ۶۰۰ خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت و اهدای پک‌های تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان در سه مرحله به تعداد ۱۸ سری جهیزیه شامل ۲۲ قلم جنس از اقلام اساسی انجام شد، گفت: بازسازی و مرمت و تکمیل منزل محرومان و ساخت سرویس بهداشتی و حمام در روستاها، طرح ساخت و مرمت شش منزل محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

قاسمی، تکمیل و تجهیز تأسیساتی ابنیه‌های عمومی روستاهای شهرستان، پروژه جدول‌گذاری روستای آقا‌گل از دهستان ییلاق، احداث مخزن آب ۲۰ متر مکعبی روستای مغاندر، مرمت قنوات روستاهای حاج فتحعلی و آغچه، مشارکت با اداره برق شهرستان در طرح جهاد روشنایی (پنل خورشیدی) و کمک به بازسازی صحن حرم حضرت زینب(س) از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در تشریح اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در مقابله با بیماری کرونا، گفت: در همکاری با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح سراسری غربالگری بیماری کرونا بیش از ۹۰ درصد از جمعیت تحت پوشش شهرستان بویین میاندشت غربالگری شدند، تأمین کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی، توزیع رایگان ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی بین شهروندان و همکاری با لشکر ۸ نجف اشرف در اجرای رزمایش بیولوژیک و ضدعفونی معابر شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج مقاومت انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت بویین میاندشت انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  به گفته شنوایی مدیریت امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های استان سمنان به ۱۱۰ نوعروس استان جهیزیه داده شد.
وی گفت: ارزش جهیزیه اهدایی به هر نو عروس ۵۰ میلیون تومان است.
به گفته وی ، به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان سمنان ،  ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان استان تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • تقویت پوشش مخابراتی روستای هندوکش بوئین میاندشت
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی