Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از غرفه‌داران میادین میوه گفت: در حالی که قیمت پرتقال در میدان مرکزی میوه ارزان‌تر است، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران غرفه‌داران را مکلف کرده میوه‌های تنظیم بازاری مانده از شب عید را با نرخ بالاتری خریداری کرده و به فروش برسانند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از غرفه داران میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: میوه‌های تنظیم بازاری که برای شب عید ذخیره شده بود، اما فروش نرفته است سازمان میادین میوه و تره بار غرفه داران را مکلف کرده است باید آن‌ها را به قیمتی بالا‌تر از قیمت‌های بازار خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درحالی که پرتقال در میدان مرکزی میوه و تره بار ۶ هزار تومان فروفته می‌شود ما را مکلف کرده اند که حتما باید میوه‌های تنظیم بازار را از اتحادیه با قیمت ۹۷۰۰ تومان خریداری کنیم و به قیمت ۱۱۵۰۰ به مردم بفروشیم؛ این درحالی است که قیمت پرتقال به دلیل تغییر فصل و کاهش تقاضا افت کرده است و مردم این محصولات را نمی‌خرند و بعد از اعتراض ما قیمت فروش پرتقال تامسون به ۸۷۰۰ تومان کاهش یافت.

او ادامه داد: سیب زرد تنظیم بازاری که کیفیت بالاتری دارد به میادین میوه و تره بار شهرداری نمی‌دهند و با قیمت‌های بالاتری در میدان مرکزی میوه و‌تر بار به فروش می‌رسانند و ما مجبور به فروش سیب قرمز تنظیم بازاری که کیفیت خود را از دست داده، هستیم و باید این محصولات را ۶۹۰۰ تومان خریداری و ۸۹۰۰ به فروش برسانیم که خود ما نیز راضی به فروش میوه بی کیفیت به مردم نیستیم.

وی تصریح کرد: حتی در مقطعی بدون توجه به تکلیف سازمان میادین میوه و تره بار اقدام به خرید سیب و پرتقال از میدان مرکزی کردیم، اما اجازه توزیع آن‌ها داده نشد و حتی بعضی غرفه داران پرتقال برای فروش نیاوردند و با جریمه از سوی سازمان مواجه شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میوه های شب عید میادین میوه و تره بار غرفه داران میادین میوه و تره بار تنظیم بازاری میدان مرکزی غرفه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم و به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان تعاون روستایی، با عرضه مستقیم پیاز در میادین و بازارهای میوه و تره بار زمینه کاهش قیمت این محصول اساسی در میادین و بازارها و به طبع در سطح شهر فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت پیاز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ درصد کاهش یافته و اختلاف قیمت ۵۰ درصدی با میانگین قیمت سطح شهر دارد.

کد خبر 6085080

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد