Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اپلیکیشن کتابراه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباخانیان افزود: این مسابقه از کتاب «فرزندم این چنین باید بود» (جلد یک)، نوشته‌‌ اصغر طاهرزاده (ویژه جوانان و بزرگسالان) و کتاب «زیر درخت انجیر»، نوشته‌ جابر تواضعی (ویژه نوجوانان) با هدف تریج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند بر اساس گروه سنی خود از میان دو کتاب‌ فوق یکی را انتخاب و مطالعه کنند. قابل ذکر است این دو کتاب به صورت رایگان در اپلیکیشن کتابراه در دسترس قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت کتاب‌ها را به صورت رایگان دانلود کنند. همچنین از ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند تا پاسخ سوالات را ارسال کنند. سوم خرداد قرعه‌کشی بین کسانی که پاسخ صحیح داده‌اند انجام می‌شود.

شیوه برگزاری مسابقه:

سوالات مسابقه برای همه‌ افرادی که کتاب‌های مسابقه را تا ۳۱ اردیبهشت ماه از اپلیکیشن کتابراه دریافت کرده‌اند، فعال می‌شود. سوال‌ها چهار گزینه‌ای هستند. از هر کتاب ۱۵ سوال پرسیده می‌شود و به کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جوایز ویژه‌ هر کتاب:

ـ نفرات اول: ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید تبلت به ازای هر نفر
ـ نفرات دوم تا چهارم: ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر
ـ نفرات پنجم تا یازدهم: ۵میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر 

سایت کتابراه: https://www.ketabrah.ir و اپلیکیشن کتابراه برای اندروید، IOS  و ویندوز در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب ماه ماه رمضان کتابراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک و در راستای آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی مسائل زیست‌محیطی، اقدام به برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری به مناسبت روز زمین پاک با برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان شهروندان اراکی همراه با ارائه آموزش‌های شهروندی پیرامون مسائل زیست‌محیطی است.

در این غرفه اقلامی همچون کیسه‌های پارچه‌ای حمل نان، کتاب‌های مفرح برای آشنایی کودکان با مفهوم مدیریت پسماند، بین بازدید کنندگان از این غرفه توزیع شد.

همچنین کارشناسان آموزشی سازمان مدیریت پسماند به بازدید کنندگان از این غرفه فرهنگی، نحوه صحیح تفکیک از مبدا را آموزش دادند و از سوی دیگر نیز شهروندان را با اپلیکیشن اکو که در خصوص خرید پسماند خشک است، آشنا کردند.

در حال حاضر اپلیکیشن اکو به عنوان تنها مرجع خرید پسماندهای خشک در شهر اراک فعالیت می‌کند. خانواده‌ها به همراه کودکان خود با بازدید از این غرفه، با دریافت راهنمایی در خصوص نصب اپلیکیشن اکو، در مسابقه نقاشی و طراحی شرکت و جوایزی در این حوزه دریافت کردند.

همچنین به بهترین نقاشی کودکان در حوزه مدیریت پسماند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 747176

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد