Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مینو محرز در حاشیه مراسم آغاز مطالعات بالینی فاز ۳ واکسن کووایران برکت گفت: خوشحالم که دومرحله اول کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با موفقیت طی و اثرگذاری واکسن امتحان شد.

وی افزود: من قول داده بودم وقتی مطمئن شوم که واکسن برکت مصون است آن را تزریق کنم که امروز تزریق واکسن را در فاز سوم انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرز درباره اثربخشی این واکسن روی واریانت هندی ویروس گفت: روی واریانت انگلیسی کار شد و واکسن روی آن جواب داد، اما هنوز روی واریانت هندی امتحان نکردیم. یک واریانت جدید است. روی گونه های جدید ویروس هندی و آفریقای جنوبی هم کارخواهد شد.

وی افزود: بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد واریانت شایع در ایران که نوع بد آن هم هست همان نوع انگلیسی است که این واکسن روی آن موثر است. درباره گونه های جدید دیگر هنوز اطلاعات کافی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن کرونا مینو محرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری که به برکت قرآن شفا گرفت + فیلم

روایتی بشنوید و ببینید از زبان دامپزشکی که مبتلا به یک بیماری صعب العلاج شده بود و پزشکان از درمان دارویی او قطع امید کرده بودند. اما به برکت خواندن قرآن این فرد دوباره سلامتی خود را به دست  آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • بیماری که به برکت قرآن شفا گرفت + فیلم
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • شعرخوانی یک هندی به زبان فارسی در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه