Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برنامه جامعی برای تولید خودرو‌های جدید و با کیفیت داریم، گفت: تیم مدیریتی گروه خودروسازی سایپا در تلاش است که در راستای تامین رضایت مشتریان و مردم عزیز ایران گام بردارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد سلیمانی در حاشیه بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: سال گذشته با وجود تمام مشکلاتی که تحریم‌های ظالمانه برای صنعت خودرو ایجاد کرد، توانستیم رشد تولید داشته باشیم و میزان تولید خودرو را به بیش از ۴۲۰ هزار دستگاه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در فشار حداکثری و اوج‌گیری تحریم‌ها و نیز محدودیت‌های اپیدمی کرونا، مجموعه سایپا موفق شد در زمینه طراحی و تولید خودرو‌های جدید و به‌روز گام بردارد، اظهار داشت: طراحی خودرو‌های آریا، اطلس، شاهین و ... که طراحی و تولید آن‌ها صد درصد در داخل کشور و توسط مهندسان جوان ایرانی انجام شده است نشان می‌دهد، تحریم نه تنها باعث توقف صنعت خودرو نشد؛ بلکه سبب شد گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر که برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار دستگاه شاهین و ۲۰ هزار دستگاه خودروی آریا در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است، گفت: در راستای تامین رضایت مشتریان از شهریور ماه خودروی شاهین اتوماتیک تولید و در نیمه دوم امسال وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حذف زودتر از موعد خودروی پراید نسبت به زمانی که سازمان ملی استاندارد اعلام کرد بیانگر آن است که مجموعه سایپا قصد دارد برای تامین خواسته‌های مردم تلاش مضاعف داشته باشد، خاطرنشان کرد: سایپا درسال‌های تحریم و کرونا، از خودروی پراید به خودرو‌های شاهین، آریا و اطلس رسیده است؛ خودرو‌هایی که به جهت تکنولوژی برتری‌های متعددی دارند و می‌توانند رضایت مردم را فراهم کنند.

سلیمانی تاکید کرد: مجموعه سایپا در شرایطی موفق شده به طراحی و تولید خودرو‌های جدید و به روز دست پیدا کند که شرکای خارجی، بدعهدی کردند و از ایران رفتند.

وی گفت: خروج شرکای خارجی از ایران باعث شد مجموعه سایپا با معوقات زیادی روبرو شود که با تلاش‌های صورت گرفته معوقات به حداقل رسیده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در ابتدای دوره تحریم، فضاسازی رسانه‌های معاند به گونه‌ای بود که صنعت خودروی ایران شکننده است و در ادامه فشار حداکثری نمی‌تواند ادامه حیات دهد، اما مجموعه سایپا اجازه نداد جو‌سازی‌ها ادامه پیدا کند و به سرعت نسبت به طراحی خودرو‌های جدید برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه استاندارد خودروی شاهین که سال گذشته وارد بازار شد توسط کارشناسان این مجموعه و سازمان ملی استاندارد نهایی شده است، گفت: برای اولین بار در کشور، استاندارد خودروی شاهین از صفر تا نهایی شدن آن توسط مهندسان داخلی انجام شد؛ این امر اتفاق بسیار مهم و بزرگی است.

وی افزود: برای اینکه یک محصول متمایز داشته باشیم یک سیستم کیفی خاص برای خودروی شاهین تعریف شد؛ بدین جهت استاندارد این خودرو جدید است که خوشبختانه به خوبی پیاده‌سازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سایپا خودرو آریا تحریم گروه خودروسازی سایپا خودرو های جدید مجموعه سایپا خودروی شاهین تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/ پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت