Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید جنسیت: آقا تحصیلات: لیسانس مکانیک - مهندسی صنایع - بازرگانی - مدیریت صنعتی - mba - مدیریت بازاریابی پس از طی آموزش و توانمندسازی، برخی از واجدین شرایط در بخش فروش تولیدات نیز فعال خواهند بود. فارغ التحصیل به همراه کارت پایان خدمت بیمه تامین اجتماعی مزایا ویژه حقوق ثابت بالا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر (داخلی 500) تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02187700650 موبایل 09101805405 واتساپ 09101805405 ایمیل job@pfkpack.com لینک http://www.pfkpack.com پربیننده ترین استخدام کارمند ثبت سفارش در غرب تهران استخدام کارمند فروش با حقوق و مزایای عالی در صادقیه تهران استخدام تحلیلگر بازار در شرکت کیمیاگر امرتات آرنیکا در البرز استخدام کارشناس زنجیره تامین کالا در شرکت کهن درفش کاویانی در تهران استخدام کارشناس اداری در پرداخت الکترونیک سداد در جزیره کیش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران فرصتی مناسب برای شرکت‌های خلاق فعال در حوزه فعالیت در مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز و در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد