Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، با اشاره به تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی از استقرار ناظران ویژه ارشاد مسافران برای استفاده از ماسک در پایانه ها خبر داد .

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ناظران ویژه سازمان در ۲۰ پایانه اتوبوس مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ناظران از ورود مسافران بدون استفاده از ماسک به اتوبوس جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه‌ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به رعایت فاصله گذاری از جمله وظایف دیگر این ناظران است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه‌های اتوبوس با نشانه‌هایی علامت‌گذاری شده است، تصریح کرد: در کنار این اقدامات تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود و نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از زمان وضعیت قرمز کرونا نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند و رعایت فاصله اجتماعی را نیز مدنظر قرار دهند.

کد خبر 489205

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد انواع ماسک کرونا در ایران شهر کلانشهر شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران