Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در استان تهران از آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات خبر داد و گفت: این اراضی توسط یکی از مسئولان در منطقه آب باریک روستای امین آباد تغییر کاربری یافته بود.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات خبر داد و اظهار کرد: با اعلام اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه مبنی بر تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات توسط یکی از مسئولان در منطقه آب باریک روستای امین آباد و درخواست اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، دستورات قضایی لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: در نهایت ۲۵ فروردین ماه سال جاری اقدامات لازم جهت آزادسازی اراضی به اجرا درآمد و با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی رفع تصرف به عمل آمد.

وی در پایان گفت: ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: سازمان بازرسی: استرداد زمین ۲۰ میلیارد تومانی از بستگان یکی از مسئولان دستگیری اعضای باند زمین خواری در کشور دست اندازی به ۲۱۱ زمین ملی دادگستری البرز: مشارکت 40 مدیر و مسئول در پرونده پرونده بزرگ زمین‌خواری لینک کوتاه: asriran.com/003HC1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اراضی زراعی و باغات ۵۰ هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن متخلفان زمین خواری در عباس آباد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد از قلع و قمع ۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

ابراهیم کاویانی افزود: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با هماهنگی و همکاری دادستان و نیروی انتظامی شهرستان عباس آباد، ۱۰ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

کاویانی خاطرنشان کرد: با اجرای این قلع و قمع‌ها ۷ هزار متر مربع اراضی کشاورزی منطقه کیاده بخش کلار این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی به مالکین اراضی زراعی و باغی توصیه کرد؛ قبل از اجرای هرگونه تغییر کاربری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های کارشناسان واحد اراضی برای اجرای صحیح تغییر کاربری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین خواری در عباس آباد