Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حاتمی سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: این معاونت با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و شرکت فرش مشهد، به منظور اجرای مصوبه خیرین شهر یار و تحقق هدف افزایش توانمندی اقتصادی و اجتماعی زنان به ویژه در بافت‌های بازآفرینی شهری، نسبت به ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرک شهید رجایی اقدام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از اخذ مصوبه شورای شهر، بر اساس قراردادی سه جانبه حق انتفاع زمین به مساحت ۵۰۳۶ متر مربع، با حفظ مالکیت شهرداری مشهد برای راه اندازی مرکز مذکور به شرکت فرش مشهد و سازمان فنی و حرفه‌ای واگذار گردید.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مجمع خیرین شهر یار پیش از این ایجاد مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان و کودکان را در کارنامه خود ثبت کرده بود، تصریح کرد: این دبیرخانه با جذب منابع مالی و یا غیر مالی (اموال منقول و غیر منقول) از طریق خیرین توانسته است به یک مدل مشارکت خیرین در تامین زیرساخت‌های شهری دست یابد.

حاتمی بیان کرد: در این مدل که در قالب آیین‌نامه ستاد خیرین شهر یار تدوین شده، هیچ سودی و منفعت انتفاعی برای خیر یا سرمایه گذار تعریف نشده است و پروژه‌های عام‌المنفعه به صورت هدفمند و از طریق مشارکت عمومی-خصوصی با کمک خیرین شهر یار تحقق می‌یابند.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای بازآفرینی شهری حاشیه شهر خیرین شهر یار فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش