Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.
این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فن آوری های نوین سعی در به حرکت در اوردن چرخ های تولید کنندگان حجاب و عفاف گام های مستمری برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه مجازی با هدف جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه در سال ٩٩ آغاز به کار کرد و به مسیر خود ادامه داد.
سنوات قبل فعالان تولید محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور به هم می‌رساندند، اما از سال قبل این تولیدکنندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه حضوری به صورت آنلاین به فروش محصولات خود پرداختند. تاکنون ١٠٠ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ٣۵ درصدی تولیدکنندگان نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.
این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.
این نمایشگاه به صورت مجازی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از آسیب هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.
نمایشگاه حجاب و عفاف با توجه به احساس خلا و ضعفی که به سبب شرایط موجود در این حوزه بوجود آمد سال گذشته به عنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و حمایت از تولیدکنندگان سعی کرد تا حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان‌تر به مردم عرضه کند.
علاقه مندان می توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان از محصولات شرکت های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب مد و لباس فروش آنلاین موسسه جبهه فرهنگی حجاب و عفاف خرید آنلاین کسب و کار آنلاین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب مد و لباس فروش آنلاین روز عفاف و حجاب مد و لباس فروش آنلاین خرید آنلاین کسب و کار آنلاین اخبار کنکور نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف حوزه حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

 فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد ضمن قدردانی از محبت تمام مردم در حمایت از مسیر سخت، پرتلاطم و پر فراز و نشیب رسالت پلیس، گفت: در مأموریت‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت و ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با عزم، اراده، تقوا و ایمان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و او را شکست دادند.

 وی جبهه فرهنگی و جنگ اراده‌ها را سخت‌ترین جبهه رویارویی با دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا با هجمه‌های همه‌جانبه فرهنگی کاری کند تا رزمنده‌ای نباشد که بخواهد در نبردهای رودرروی جبهه استکبار بایستد و مادری نباشد که رزمنده پرور باشد و پدری نباشد که فرزند رزمنده‌اش را از زیر قرآن عبور دهد.

فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: وقتی اسرائیل می‌خواست برای ایران ابرقدرتی کند، رزمندگان سلحشور با در هم کوبیدن تمام دستاوردها و در نوردیدن تمام سامانه‌های پدافندی، دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، از این رو دشمن در تلاش است تا مانع تربیت چنین رزمندگانی در سرزمین پهناور ایران اسلامی شود.

 وی هدف قرار دادن حیا و عفت و عادی شدن فساد و تغییر ارزش‌ها را بارزترین بستر دعوا و رویارویی حق و باطل دانست و تصریح کرد: قانون عفاف و حجاب و طرح نور به دنبال آن است تا از دختران میهن اسلامی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، در مقابل فسادهای فرهنگی خانمان سوز صیانت کند.

سردار رادان گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند

رادان با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، افزود: دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد. 

وی با بیان این که نسبت به هر موضوعی بایدها و نبایدهایی وجود دارد، گفت: برخی حتی درک و فهم موضوع مهم حجاب را نداشته چون نمی‌خواهند به وظیفه خود عمل کنند، و از طرف دیگر کسانی که وارد میدان می‌شوند را مورد هجمه ناجوانمردانه، ناعاقلانه و غیرحکیمانه قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان این که هجمه‌ای که در برابر غیرت و عفت و حیای ایرانیان قرار گرفته و همه مأمور صیانت از جوانان در برای هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران هستیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال در هم شکستن قبح حیا و عفت در جامعه بوده و برنامه‌های فراوانی را در این مسیر طراحی و عملیاتی کرده است؛ ولی متأسفانه ما برنامه‌ای در این مسیر نداشتیم.

 وی بر لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فعال فرهنگی تأکید کرد و گفت: 32 دستگاه مسئول راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب هستند که اگر به تکالیف خود عمل می‌کردند شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان‌ها نبودیم، متأسفانه این نهادها برای فرار از پاسخگویی، روحیه مطالبه‌گری و پرسش‌گری گرفته‌اند؛ درحالی‌که مردم باید پرسشگر بوده از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

رادان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه از عملیاتی‌سازی طرح نور، با بیان اینکه همگان مسئول صیانت از فرهنگ دینی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رئیس جمهور نیز در شرایطی که معمولاً رؤسای جمهور به دلیل کسب رأی در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

وی تصریح کرد: در برابر مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و صلحان و در کنار مضجع شریف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قسم یاد می‌کنم که تمام آبرو و ذره‌ذره وجود خود را در مسیر احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کشور ضمن تأکید بر آثار حمایت همگانی مردم از طرح نور، خاطرنشان کرد: هیچ اراده، تهمت، سرزنش و شماتتی نمی‌تواند ما را از این راه پرفیضی که حضرت حق در برابر ما قرار داده عقب بکشاند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد