Web Analytics Made Easy - Statcounter

8 طرح پرورش میگو در سایت پرورشی میگوی بامداد شیف و طرح تولید جوجه یک روزه مرغ مادر آمین ، از طرح های بزرگ مشارکتی بانک کشاورزی در استان بوشهر، طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور افتتاح شدند.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،سایت پرورش میگو بامداد شیف با 900 هکتار وسعت ، شامل 28 مزرعه است که تعداد 8 مزرعه ی پرورشی ، در مجموع به مساحت 165 هکتار ، با تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ 226 میلیارد ریال در این سایت ، به بهره برداری رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک پرداخت شده و برای 50 نفر شغل ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین نخستین واحد تولید مرغ مادر گوشتی نوار ساحلی جنوب کشور با ظرفیت 20 هزار قطعه مرغ مادر و تولید سه میلیون قطعه تخم مرغ نطفه دار در روستای پشت پر شهرستان دشتستان افتتاح شد . طرح تولید جوجه یک روزه گوشتی مرغ آمین با تسهیلات 60 میلیارد ریالی بانک کشاورزی از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی احداث شده و زمینه اشتغال 16 نفر را فراهم کرده است.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، استاندار بوشهر ، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان بوشهر و تعدادی از مقامات استانی نیز حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی پرورش میگو تولید جوجه تسهیلات اشتغال بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بزرگ برق‌ آبی اوماتویا در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد

دریافت 24 MB کد خبر 6087303

دیگر خبرها

  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • طرح بزرگ برق‌ آبی اوماتویا در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود