Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در واکنش به درگیری‌های اخیر در قدس اشغالی گفت، امید است این خیزش بشارتی برای آغاز یک انتفاضه مردمی در تمام فلسطین باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قدس اشغالی شنبه شب (دیشب) نیز شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیستی و فلسطینی‌های معترض به تجاوزات این رژیم بود که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش «النشره» شیخ «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان به فلسطینی‌های برخاسته در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی درود فرستاد و گفت: این خیزش مقدس نشان دهنده روحیه ملت فلسطین است که در برابر رژیم اشغالگر مقاومت می‌کند، بر حقوق مشروع خود تأکید دارد و تمام انواع عادی‌سازی روابط را رد می‌کند. امیدواریم این خیزش بشارتی برای آغاز یک انتفاضه مردمی در تمام فلسطین باشد انتفاضه‌ای که زمین را زیر پای صهیونیست‌های متجاوز به لرزه درآورد.

وی افزود، قدس، مسجدالاقصی و تمام فلسطین امروز مورد هجمه‌ای قرار گرفته که قصد یهودی‌سازی و نیز از بین بردن هویت اسلامی و عربی آن را دارند از این رو انتفاضه و مقاومت بهترین پاسخ به این هجمه و کوتاه‌ترین راه برای آزادسازی سرزمین و شکست رژیم اشغالگر است.

شیخ قبلان در ادامه از ملت فلسطین و نیرو‌های مقاومت خواست برای یاری فلسطین و قدس وحدت خود را حفظ کنند.

وی همچنین از مسلمانان و مسیحیان عرب خواست برای مقابله با دشمن صهیونیستی در کنار ملت فلسطین بایستند و اعتبار را به مسأله فلسطین بازگردانند تا مسأله فلسطین بار دیگر باعث وحدت امت شود پس از آنکه این مسأله را از مرکز توجه خود کنار زدند و جهت «قطب‌نمای خصومت» را به سمت جمهوری اسلامی ایران گرفتند؛ ایرانی که حامی واقعی ملت فلسطین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالامیر قبلان انتفاضه صهیونیستها ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه آژانس هواشناسی ژاپن آمده است: کانون این زمین‌لرزه در سواحل استان ایهیم در عمق ۳۹ کیلومتری گزارش شده است.

بر اساس این بیانیه هیچ هشدار سونامی در رابطه با وقوع این زمین‌ لرزه صادر نشده است.

در همین ارتباط، یوشیماسا هایاشی دبیر ارشد کابینه فومیو کیشیدا نخست‌وزیر ژاپن در یک کنفرانس مطبوعاتی، گفت: دولت در حال جمع‌آوری داده‌ها درباره خسارت‌های پس از این زمین‌لرزه است.

از تلفات جانی و خسارت احتمالی این زمین‌لرزه هنوز گزارشی منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان