Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:09:14 GMT

تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به مترو

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۱۵۹

تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به مترو

شهردار تبریز خبر داد: در دوره فعلی مدیریت شهری ۴ هزار میلیارد تومان به متروی تبریز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: در ۴۰ ماه گذشته نزدیک به ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای مترو هزینه کرده‌ایم و ۱۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز امسال برای خط دوم مترو تأمین مالی شده که معادل کل اعتباراتی است که دو دهه گذشته برای مترو صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به عبارتی دیگر در دوره فعلی مدیریت شهری ۴ هزار میلیارد تومان برای متروی تبریز هزینه می کنیم که به اندازه هزینه‌ کرد کل سال‌هایی که ساخت مترو آغاز شده است.  

شهردار تبریز با اشاره به برنامه تکمیل خط یک قطار شهری تبریز، اعلام کرد: ۳ ایستگاه باقی مانده این خط نیز تا پایان شهریور ماه افتتاح می شود.

ایرج شهین‌باهر تأکید کرد: متروی تبریز بزرگترین پروژه حمل و نقل شمالغرب کشور است و تأثیرات مثبتی در جامعه و شهر داشته و خواهد داشت.

او افزود:  رفاه، آسایش، سفر ارزان و رفع آلودگی هوا و مشکلاتی از این دست مواردی هستند که با احداث متروی تبریز تأمین و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شاخص ترین کارنامه شورای دور پنجم در حوزه حمل و نقل است که علی رغم مشکلات و وضعیت نامناسب اقتصادی جامعه همیشه تأکید کرده‌اند حمل و نقل اولین اولویت و دغدغه اصلی ما است و از این رو شهرداری تبریز نیز در این دوره بلندترین قدم ها را در این حوزه برداشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز میلیارد تومان متروی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

کد خبر 846644 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر مهم زنان - حجاب گشت ارشاد مترو تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم