Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور از تفویض تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای و شناورهای مسافری به اتحادیه های تعاونی و کانون ها خبر داد.

 محمد رجائیه، نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بیان داشت: پیش از این تعیین نرخ کرایه ها در حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای و بلیت شناورهای مسافری در ستاد تنظیم بازار و از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده تعیین می شد که بنا به مصوبات هیات دولت به شورای عالی هماهنگی ترابری کشور واگذار شد و این شورا نیز این مهم را به اتحادیه های تعاونی وکانون ها تفویض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجائیه ادامه داد: این تعیین نرخ در حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنا بر نرخ تورم سالانه بانک مرکزی و تورم حمل و نقل توسط اتحادیه های تعاونی و کانون های مربوطه انجام خواهد شد.

وی در خصوص تعیین نرخ بلیت شناورهای مسافری اظهار داشت: براساس مصوبات این شورا تعیین نرخ بلیت شناورهای مسافری نیز براساس تورم سالانه بانک مرکزی و نرخ تورم حمل و نقل دریایی و برمبنای دستورالعمل سازمان بنادر و دریانوردی انجام خواهد شد.

نماینده اتاق تعاون ایران در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور از تفویض تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای و شناورهای مسافری به اتحادیه های تعاونی و کانون ها خبر داد.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای عالی هماهنگی ترابری کشور حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای اتحادیه های تعاونی اتحادیه های تعاونی شناورهای مسافری تعیین نرخ بلیت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد