Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:37:47 GMT

دستگيری باند سارقان پل های آهنی در همدان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۶۵۱

دستگيری باند سارقان پل های آهنی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی اسدبيگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی افزايش تخريب و سرقت پل های آهنی و دريچه های فاضلاب در شهرستان همدان و با عنايت به مهار اين گونه سرقت ها که موجب نارضايتی شهروندان شده بودموضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او در ادامه بيان داشت: كارآگاهان موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار که در اين امر فعاليت داشته، شدند و در يک عمليات غافلگيرانه او را در منزل خود دستگير و در بازرسی به عمل آمده از خودرو او دو دريچه فاضلاب آبفا کشف کردند و متهم به پليس آگاهی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسدبیگی با اشاره به اینکه از متهم در خصوص سرقت ها و دريچه های كشف شده تحقيق شد گفت: من به اتفاق يک نفر از دوستانم تاکنون بيش از ۴۰فقره سرقت پل های آهنی و دريچه های فاضلاب داشته ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در يک عمليات مجزا همدست او حين فروش اموال مسروقه به همراه دو نفر از مالخران دستگير و به پليس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی در ادامه گفت: با حضور متهمان، کليه محل های سرقت تاييد و پرونده تکميلی به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم روانه زندان شدند.

سرهنگ اسدبیگی یادآورشد: استفاده از پل های سيمانی به جای پل آهنی يكی از راه های بسيار موثر در پيشگيری از وقوع اين سرقت ها است.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی دریچه های فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر