Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@09:25:56 GMT

مهاجم کنیایی از دیدار با استقلال خوشبخت شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۷۴۵

مهاجم کنیایی از دیدار با استقلال خوشبخت شد

مایکل اولونگو در حال حاضر آقای گل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. او موفق شد در 4 دیدار 7 بار برای تیمش گلزنی کند

به گزارش طرفداری، به غیر از مهاجم کنیایی تیم الدحیل قطر، باقی گلزنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تعداد گل هایی تقریبا یکسان پیش می روند. در این مطلب به بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا 2021 تا پایان بازی های دور چهارم مرحله گروهی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل اولونگو (الدحیل) – 7 گل

مایکل اولونگو در اولین تورنمنت جدی خود از زمان پیوستن به الدحیل حضور یافت و توانست به نحو احسن خود را به همه تیم هایی آسیای بشناساند. این مهاجم کنیایی که به عنوان آقای گل ژاپن پا به قطر گذاشت در حال رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیاست. جالب اینکه اولونگو 5 گل از 7 گل زده خود را در دو بازی به تیم استقلال زده است!

عمر السومه (الاهلی عربستان) – 4 گل

گلزن قهار سوری هر چند تا پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مصدوم بود در نهایت توانست خود را به این بازی ها برساند. عمر السومه که در تمامی بازی های الاهلی به میدان رفت تاکنون 4 بار برای این تیم گلزنی کرده است. این مهاجم که در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد نیز توانست 2 گل از 4 گل خود را به استقلالی ها بزند.

شیخ دیاباته (استقلال) – 4 گل

مهاجم اهل مالی استقلالی ها نزدیک ترین بازیکن این تیم به صدر جدول گل زنان است. دیاباته البته دو گل از چهار گل خود را با ضربه پنالتی به ثمر رسانده است اما عملکرد او در لیگ برتر ایران نشان می دهد در صورتی که کمی خوش شانس تر از الان بود می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.

فرشید اسماعیلی (استقلال) – 3 گل

هافبک آبی ها که بازوبند این تیم را در برخی بازی های لیگ قهرمانان به بازو داشته، اگر نگوییم بهترین، قطعا یکی از بهترین بازیکنان استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا 2021 محسوب می شود. حضور او امتیازهای مهمی برای آبی ها به دنبال داشت.

مهدی قایدی (استقلال) – 3 گل

مهاجم ریزنقش آبی ها در این دوره از رقابت ها هر کاری که دلش خواست کرد. از حرکات فوق العاده و همراه با تکنیک در جا گذاشتن مدافعان پیش رو تا ضربات دقیقی که از فواصل مختلف به دروازه رقبا زده است. قایدی از جمله بازیکنان تعیین کننده استقلالی هاست که ممکن است در هر لحظه از بازی ورق را برای تیمش برگرداند.

شهریار مغانلو (پرسپولیس) – 3 گل

اولین بازیکن پرسپولیس در لیست بهترین گلزنان، مغانلو است. مهاجم تازه پرسپولیسی شده فوتبال ایران از زمانی که به سرخ پوشان پیوست به همراه این تیم راهی بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در 4 دیدار این تیم توانست 3 بار دروازه رقبا را باز کند.  

ظفر پلوونوف (ای جی ام کا) – 3 گل

بازیکن تیم ازبکستانی قطعا بهترین بازیکن این تیم در این رقابت هاست. او با سه گلی که به ثمر رسانده در میان دو تیم آسیای میانه ای بهترین گلزن محسوب می شود.

منوچهر ژاهالیلوف (استقلال ازبکستان) – 3 گل

قطعا تیم استقلال ازبکستان را می توان پدیده این دوره از رقابت ها دانست. آنها شب گذشته توانستند با 4 گل الهلال را در هم بکوبند که ژاهالیلوف 2 گل آن را به ثمر برساند.

 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان استقلالی ها رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت آبولای پرتغال، دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار می‌شود و که دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر ۱ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید و بازی در آلمان تعیین کننده تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.   در این دیدار تیم دورتموند به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان می‌رود: ­گرگور کوبل، جولیان رایرسون، نیکو شلاتربک، متس هوملز، یان ماتسن، مارسل سابیتزر، امره جان، جیدون سانچو، جولیان برانت، کریم آدیمی، نیکلاس فولکروگ   ترکیب احتمالی تیم اتلتیکو مادرید نیز به شرح زیر است: ­اوبلاک، اکسل ویتسل، خوزه خیمنز، سزار آزپیلیکوئتا، ناهوئل مولینا، مارکوس یورنته، کوکه، دی پل، رودریگو ریکلمه، آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا   در این بازی تیم دورتموند ۳ بازیکن از جمله یکی از بهترین‌های خود را در اختیار ندارد، سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب است.   تیم اتلتیکو مادرید نیز ۴ غایب دارد که مهمترین آن ساموئل لینو مهاجم این تیم است. این بازی را اسلاوکو وینچیچ قضاوت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد