Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر مدرکیان , رئیس نظام پزشکی همدان اظهار داشت: هرسال ازطریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰ درصد به تعرفه‌های پزشکی افزوده می‌شود، اما امسال به دلیل تامین هزینه‌های اجرای "طرح نسخه‌های الکترونیکی" این افزایش ۳۰ درصد شده است.

او افزود: نظام پزشکی به همراهی ارگان‌های مربوطه طی نامه‌ای از وزیر بهداشت درخواست کردیم موافقت شود در استان همدان برای پرهیز از تحمیل هزینه بر بیماران هزینه‌ی نسخه‌های الکترونیکی به صورت یارانه‌ای تامین شود یا از طریق شرکت‌های بیمه گرمحقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیئت دولت افزایش ۲۸.۵ درصدی تعرفه‌های نظام پزشکی در سال جدید را نیمه نخست امسال تصویب کرد.

محسن مصلحی، دبیر شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور دوازدهم فروردین امسال گفت: پیشنهاد سازمان نظام پزشکی کشور برای افزایش تعرفه‌های پزشکی بخش خصوصی در سال ۱۴۰۰ حداقل ۵۵ درصد به صورت کلی بود.

او افزود: این میزان افزایش بر اساس شرایط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه در نظر گرفته شده است.

مصلحی تاکید کرد: شورای عالی بیمه سلامت ۲۸.۵ درصد افزایش تعرفه را تصویب کرد که هیئت وزیران هم این رقم را تأیید کرد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعرفه های پزشکی نظام پزشکی وزارت بهداشت نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان

حسن پیمانی گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ مجوز کسب‌و‌کار در استان شناسه یکتا دارند و حدود ۷۰ هزار مجوز دیگر نیز ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند.

او با بیان اینکه هر گونه خدماتی به صاحبان واحد‌های صنفی بدون شناسه ارائه نمی‌شود، گفت: هدف از این اقدام حمایت از فضای کسب و کار است.

این مسئول گفت: پروانه‌های کسب و کار قدیمی تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد و انتظار می‌رود اصناف استان برای دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

پیمانی گفت: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوز‌های کسب و کار قدیمی و کاغذی باید تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مجوز خود را از از درگاه ملی مجوز‌ها به شناسه الکترونیکی تبدیل کنند چرا که مجوز‌های کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

او گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوز‌ها به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کار‌هایی که مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

پیمانی گفت: مجوز‌های صنفی و پروانه‌های کسب، همگی تک مرحله‌ای بوده و بین ۳ تا ۷ روز صادر و مابقی مجوز‌ها که در این دو گروه نیستند توسط دستگاه‌های اجرایی صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است