Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@12:13:14 GMT

جلوگیری از ورود مسافران بدون ماسک به داخل اتوبوس ها

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۸۵۹

جلوگیری از ورود مسافران بدون ماسک به داخل اتوبوس ها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از ورود مسافران بدون استفاده از ماسک به اتوبوس جلوگیری می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص گفت: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ناظران ویژه سازمان در ۲۰ پایانه اتوبوس مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه ناظران از ورود مسافرین بدون استفاده از ماسک به اتوبوس جلوگیری می کنند، اظهارکرد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به رعایت فاصله گذاری، از جمله وظایف دیگر این ناظران است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه های اتوبوس با نشانه هایی علامتگذاری شده است. حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: در کنار این اقدامات تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود و نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از زمان وضعیت قرمز کرونا نیز افزایش یافته ‌است. وی در ادامه گفت: لذا از شهروندان عزیز تقاضا می شود درهنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند و رعایت فاصله‌ اجتماعی را نیز مدنظر قرار دهند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماسک اتوبوسرانی مشهد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید محمد مهدی تقوی افرود: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.   تقوی خاطر نشان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.   این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.   وی خاطرنشان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • نکاتی که در سفر با اتوبوس باید رعایت کنید