Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری آستان قدس رضوی هادی غلامی افزود: هر روز ماه مبارک رمضان در کنار طبخ و توزیع غذای گرم، این تعداد نان هم برای استفاده در وعده افطار در اختیار خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش کانون‌های خدمت رضوی سطح شهر مشهد قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: این تعداد قرص نان، هر روز در ۲ نانوایی واقع در طرق و مصلی زیر نظر مدیریت امور مجاورین و با رعایت کامل دستورات بهداشتی توسط نانوایان خادم الرضا(ع) پخته شده و توسط خادمیاران رضوی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در رابطه با نحوه اجرای این طرح خدمتی گفت: جمعی از نیکوکاران و فعالان صنف نانوایی شهر مشهد به نیت حضرت رضا(ع) از افطار تا سحر مشغول پخت نان صلواتی برای رسیدن به دست مؤمنان روزه‌دار می‌شوند.
غلامی افزود: پنج هزار قرص نان در بسته‌های سه تایی بسته‌بندی و حواله نان هر منطقه در کنار محموله غذا، تحویل مسوول کانون‌ خدمت رضوی آن می‌شود تا از مساجد حاشیه شهر،  بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شود.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی اقشار حاشیه مشهد آستان قدس رضوی اقشار حاشیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید