Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@07:47:06 GMT

واکنش مقتدی صدر به حادثه بیمارستان بغداد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۷۷۰

رهبر جریان صدر عراق امروز،‌ یکشنبه هشدار داد، فاجعه آتش‌سوزی بیمارستان ابن الخطیب که ناشی از انفجار کپسول بوده در قالب حوادثی باشد که همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات پارلمانی پی در پی رخ خواهند داد.

به نوشته روزنامه رای الیوم چاپ لندن،‌ مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در واکنش به حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان ابن الخطیب بغداد توییت کرد: می‌ترسم این حادثه دردناک یکی از حوادث پی در پی‌ای باشد که قبل از انتخابات پارلمانی اکتبر آینده رخ خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نسبت به اهداف خرابکاران و اقدامات‌شان علیه امنیت کشور همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات پارلمانی هشدار داد.

مقتدی صدر تاکید کرد: به همه درباره کشاندن ملت به جنگی که هیچ ارتباطی به آنها ندارد، هشدار می‌دهم.

او تاکید کرد: اگر حسن تمیمی وزیر بهداشت مقصر است نخست‌وزیر باید او را برکنار کند، زیرا او خودش تمیمی را همراه وزارتخانه‌های مستقل دیگر انتخاب کرد.

«خالد المحنا»، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز یکشنبه تاکید کرد حادثه انفجار و آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب در بغداد، ۸۲ کشته و بیش از ۱۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

در ساعات پایانی روز شنبه چندین کپسول اکسیژن در این بیمارستان که مخصوص درمان بیماران کرونایی است، منفجر شد که موجب آتش‌سوزی گسترده شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم

در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک محل دفن زباله در دهلی، پایتخت هند، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند. به گفته پلیس محلی هنوز تلفات جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم