Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:09:05 GMT

ثبت مشخصات خریداران عمده مرغ در فارس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۸۷۵

ثبت مشخصات خریداران عمده مرغ در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه کمیته پیشگیری از بحران استان گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی نحوه توزیع گوشت مرغ در سطح خرده، مقرر شد از این پس، همه کشتارگاه‌ها لیست توزیع گوشت مرغ توسط عاملین را ثبت کنند.
ظفر افشون افزود: کشتارگاه‌ها باید با ذکر مشخصات کامل خودرو‌های حمل، شهرستان مقصد و اسامی صنوف شامل مغازه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها، بیرون بر‌ها و فست فودها، کارخانجات فرآوری، بیمارستان‌ها و پادگان‌ها را به معاونت بازرسی سازمان صمت استان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار فارس گفت: با بررسی این فهرست‌ها توسط بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی فروشندگان مرغ بازرسی‌های گسترده در سطح استان انجام و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
افشون افزود: هدف از این ساماندهی و تشدید نظارت‌ها تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم با قیمت‌های مصوب است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: همه مرغداران مکلف هستند هر کیلوگرم مرغ زنده را با قیمت مصوب ۱۷ هزار و یکصد تومان به کشتارگاه‌ها ارائه کنند.
وی ادامه داد: کشتارگاه‌ها نیز مکلفند هرکیلوگرم مرغ گرم آماده طبخ را درب کشتارگاه به قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و مغازه‌های مرغ فروشی نیز هرکیلوگرم مرغ گرم را به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش برسانند.
افشون تاکید کرد: در صورت تخلف نسبت به قیمت‌های مصوب و یا خودداری از فروش و یا اقدام واحد‌های صنفی به قطعه‌بندی مرغ به شدت با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی در خصوص امکان نظارت قانونی بر فعالیت حق العمل کار‌ها و عاملان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی در صدد ساماندهی این فعالان اقتصادی هستند و با ساماندهی آن‌ها هیچ کشتارگاهی اجازه ارائه خدمات به این افراد را نخواهد داشت.
افشون افزود: از زمان ابلاغ مبالغ مصوب از طرف قرارگاه ساماندهی مرغ کشور تاکنون روند عرضه گوشت مرغ در بازار صعودی بوده است؛ از این رو، مردم استان نگرانی از بابت تامین گوشت مرغ نداشته باشند.
معاون استاندار فارس تاکید کرد: با پیگیری و تدابیر اتخاذ شده به دنبال افزایش میزان جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری هستیم تا در ماه‌های آتی با مشکلی مواجه نشویم.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:در اردیبهشت‌ماه جاری، ۶۳۷ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های سراسر استان تولید و روانه بازار شده است.
وی ادامه داد: نیاز معمولی بازار گوشت مرغ در سطح استان فارس به صورت روزانه بین ۳۵۰ تا حداکثر ۴۰۰ تن بوده است که شامگاه جمعه بیش از یک و نیم برابر متوسط مصرف، گوشت مرغ در استان کشتار و روانه بازار شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت مشخصات استانداری فارس کشتارگاه ها گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول