Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:25:07 GMT

توزیع 300 بسته کمک معیشتی در زنجان به همت بسیج کارگری

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۸۹۷

توزیع 300 بسته کمک معیشتی در زنجان به همت بسیج کارگری

یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته کارگر و روز بسیج کارگری اظهار کرد: همزمان با سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به معرفی دستاورد‌های این قشر کرده است.

مسؤول بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج کارگری استان زنجان خاطرنشان کرد: دیدار با کارگران دو واحد تولیدی با حضور مسؤولان اداره کل تعاون و سازمان با تجلیل و امتنان از برترین‌های کارگری و بسیج کارگری، معرفی شهید شاخص قشر کارگری و دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از کارگران آسیب دیده و خانواده متوفیان حین کار از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از هفته کارگر، بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور ارتقای سلامت و ایمنی کارگران در کارخانجات در دو شرکت مینوی خرم‌دره و شیر پاستوریزه پگاه استان اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت خواهد کرد، ادامه داد: معاینه کارگران و انجام تست کرونا توسط اکیپ پزشکی در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.
احمدی اضافه کرد: به همت بسیج کارگری استان زنجان ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان ماه مبارک رمضان کارگران بسیج بسته معیشتی استان زنجان بسیج کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه