Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس به همراه مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، خواستار افزایش ۱۰۰ نفری سهمیه دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان در سال تحصیلی آینده شدند که مورد موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در پاسخ به تقاضای علاقه‌مندان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش استان سمنان انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس همچنین خواستار افزایش رشته‌های دانشگاه فرهنگیان استان در سال تحصیلی آینده شد که مورد موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور قرار گرفت.

بر این اساس، مقرر شد با توجه به برخورداری دانشگاه فرهنگیان استان سمنان از هیأت علمی مجرب در رشته‌های دبیری زبان انگلیسی، دبیری ریاضی و مشاوره، پذیرش جذب دانشجو در سه رشته فوق از آغاز مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان انجام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان نماینده مردم سمنان در مجلس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان عباس گلرو دانشگاه فرهنگیان استان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان نیر در روستاهای سرعین