Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه ۲-۱ از سد ویارئال عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا امروز در چارچوب بازی های هفته سی و دوم لالیگا در مسابقه ای سخت مهمان ویارئال بود که در پایان دیدار دو تیم با نتیجه 2-1 به سود بلوگرانا خاتمه یافت.

بارسلونا می توانست در همان ابتدا توسط فرانکی دی یونگ به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در دهانه دروازه یک موقعیت خوب را به شکل عجیبی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتاً این ویارئال بود که توانست در دقیقه 27 به گل اول دست پیدا کند. پاس پائو تورس در عمق به ساموئل چاکوئزا رسید و این بازیکن بعد از یک فرار فوق‌العاده و عبور از مارک آندره تراشتگن گلزنی کرد تا تیم اونای امری با یک گل پیش بیفتد.

اما تنها یک دقیقه بعد بارسلونا موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ارسال اسکار مینگسا در عمق به آنتوان گریزمان رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ و تکنیکی دروازه ویارئال را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

در دقیقه 38 اشتباه عجیب و پاس به عقب فوق‌العاده بد مدافع ویارئال باعث شد آنتوان گریزمان یک بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گیرد و نتیجه را 2-1 کند.

در ادامه گریزمان این فرصت را داشت که گل سوم خود و تیمش را هم وارد دروازه ویارئال کند اما واکنش خوب دروازه بان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 2-1 تمام شود.

در دقیقه 62 ویارئال تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما واکنش استثنایی مارک آندره تراشتگن این اتفاق شد.

چند دقیقه بعد خطای شدید مانوئل تریگوئروس روی لیونل مسی باعث شد داور مسابقه به او مستقیماً کارت قرمز را نشان دهد و ویارئال 10 نفره شود.

در دقایق پایانی بازی باز هم فرانکی دی یونگ می‌توانست گلزنی کند اما این بازیکن در مصافی تک به تک ترجیح داد ضربه ای چیپ بزند اما توپ با بدشانسی به بیرون رفت. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بارسلونا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا ویارئال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف امتیازش را با آنها در صدر جدول کاهش دهد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند اما در سوی دیگر، رئال مادرید موفق شد رقیب قدرتمندش را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر حاضر در نیمه نهایی راه پیدا کند.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان معتقد هستند که روحیه بالای بازیکنان رئال می‌تواند در دیدار برابر بارسلونا هم به کمک آنها بیاید اما لواندوفسکی باور دارد که شاید پیروزی رئال برابر منچسترسیتی در ال‌کلاسیکو به ضرر آنها تمام شود.

این ستاره لهستانی در آستانه این دیدار حساس به موندو دیپورتیوو گفت:« هیجان و خوشحالی پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شاید باعث شود که رئال مادرید از نظر روانی آماده بازی برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو نباشد و این به سود ماست. می‌دانیم چطور باید رئال را شکست دهیم.»

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!