Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:03:11 GMT

چاره‌ای جز برد نیست!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۹۳۹

چاره‌ای جز برد نیست!

تراکتورسازی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی مقابل نماینده ازبکستان نیاز دارد.

به گزارش برنا؛ تراکتورسازی بعد از کسب سه تساوی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، دور برگشت را با پیروزی مقابل نیروهوایی عراق آغاز کرد تا امیدش به صعود از مرحله گروهی بیشتر شود. تیم خطیبی در اولین دیدار خود در دور برگشت مقابل نیروهوایی عراق به میدان رفت و توانست این تیم را در حالی که حریف از دقیقه 38 با تصمیم داور 10 نفره شد، شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تراکتور در این دیدار بارها تا مرز تساوی شدن بازی پیش رفت اما در نهایت توانست اولین 3 امتیاز خود را به دست بیاورد و امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد. در حال حاضر در گروه B لیگ قهرمانان الشارجه امارات با 8 امتیاز، تراکتورسازی با 6 امتیاز، پاختاکور با 3 و نیروهوایی عراق با 2 امتیاز قرار دارند.

حالا مهمترین مصاف برای تراکتور بازی با پاختاکور است که در صورت برتری در این دیدار 9 امتیازی خواهد شد و آن وقت دو تیم پاختاکور و نیروهوایی را جا خواهد گذاشت و به عنوان یکی از سه تیم دوم شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

تراکتورسازی در 3 بازی دور رفت لیگ قهرمانان از نظر گلزنی آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشت. این تیم فقط 3 گل در بازی با پاختاکور به ثمر رساند و در 2 دیدار بعدی نتوانست در گلزنی موفق باشد تا اینکه طلسم گلزنی اش در بازی با نیروهوایی عراق شکسته شد و توانست با یک گل رقیب خود را شکست دهد. البته تراکتورسازی همزمان با اینکه در گلزنی ناموفق بود، توانست قفل محکمی هم بر دروازه اش بزند و در 4 بازی 3 گل دریافت کند.

حالا باید منتظر ماند و دید تراکتوری ها می توانند با غلبه بر نماینده ازبکستان راه صعود خود را هموارتر کنند یا نه. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق بازی لیگ قهرمانان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی صعود پاختاکور رسول خطیبی نیروهوایی عراق لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم