Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:21:11 GMT

جانبازان ۷۰ درصد و والدین دو شهید در هرمزگان واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۶۲۱

جانبازان ۷۰ درصد و والدین دو شهید در هرمزگان واکسینه شدند

عطا ناوکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر تزریق واکسن به جانبازان ۵۰ درصد به بالا آغاز شده است که با اطلاع رسانی بنیاد، این عزیزان به شبکه بهداشت مراجعه می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با اشاره به اینکه در نخستین مرحله جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی واکسینه شدند، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعدادی از ایثارگران که در شرایط حساس‌تری قرار داشتند، واکسینه شدند و در مراحل بعد نیز به ترتیب اولویت تعیین شده، واکسن فوق‌الذکر به این عزیزان تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سلامت ایثارگران را در اولویت دانست و عنوان کرد: جامعه شاهد و ایثارگر هرمزگانی در مرحله اول، ۳۵ دوز واکسن کووید ۱۹ و هم اکنون ۱۳۰ دوز از این واکسن را دریافت می‌کنند؛ البته همه افرادی که به آنان واکسن تزریق می‌شود همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5197711

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید هرمزگان واکسن کرونا ویروس کرونا جانبازان و ایثارگران ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک مومنانه اردبیل محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان عکس استانها گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز