Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:25:53 GMT

۴۰۹۹ نفر در آذربایجان غربی بر اثر کرونا جان باختند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۸۹۳

۴۰۹۹ نفر در آذربایجان غربی بر اثر کرونا جان باختند

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از فوت ۱۷ نفر در اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

دکتر جواد آزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به کووید ۱۹، بگفت:  بر اساس آخرین آمار به دست آمده طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر در استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد فوتی های کرونا در استان به ۴۰۹۹ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه ۱۳۶۴ نفر در بخشهای کرونایی استان بستری هستند، گفت:  از این تعداد ۵۳۳ نفر مشکوک  و مابقی قطعی هستند. 

آقازاده تصریح کرده ۷۸۶ جدید در استان ثبت شده است که با احتساب این تعداد کل مبتلایان به کرونا، ۱۴۸ هزار و ۳۶۹ نفر اعلام شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: ۲۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۵۲ نفر به ونتیلاتور متصل هستند.  

وی با اشاره به رنگ بندی کرونایی استان نیز تصریح کرد: به جز اشنویه و سردشت که به رنگ نارنجی هستند ما بقی شهرهای استان قرمز هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کووید 19 ونتیلاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به سیاست‌های دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغییر کاربری برخی ساختمان‌های دانشجویی، دو باب خوابگاه استیجاری تخلیه و دانشجویان به مجتمع‌های خوابگاه‌های ملکی دانشگاه، منتقل شدند.

 لطفی افزود: برآورد هزینه تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی، ۲۰ میلیارد تومان است که این اقدام، سبب صرفه جویی ماهیانه حدود ۱۷۵ میلیون تومان به نفع دانشگاه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای قانون جوانی جمعیت و با توجه به تاکیدات رهبری، با کمک‌های مالی وزارت بهداشت، ساخت خوابگاه‌های متاهلی با ظرفیت اسکان  ۱۹ زوج در دستور کار قرار گرفته است. 

لطفی گفت: این طرح هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی، در مراحل پایانی است و پس از تجهیز در اختیار دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین برای افزایش رضایتمندی دانشجویان اقداماتی، چون راه‌اندازی و تجهیز سالن ایروبیک، راه‌اندازی یک باب سالن مطالعه، خریداری ایتنرنت پرسرعت، زیبا سازی مجموعه‌های دانشجویی و راه اندازی گلخانه  انجام گرفته است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۲۳۰۰ دانشجو دارد که در پنج دانشکده زیر مجموعه این دانشگاه در سبزوار و جوین، مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • آمار جهانی کرونا؛ مجموع مبتلاها و فوتی‌ها در روز گذشته
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • صدور و تمدید حدود۳۰۰ مجوزبهداشتی ساخت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار