Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدی گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های است که زودتر از سایر حریفان توانست جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و با آسودگی خاصی در دو دیدار پایانی مرحله گروهی وارد میدان می‌شود

حسین عبدی از عملکرد پرسپولیس در بازی های آسیایی می گوید.

به گزارش طرفداری، حسین عبدی درباره دیدار پرسپولیس مقابل الوحده امارات در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت:

پرسپولیس یکی از تیم‌های است که زودتر از سایر حریفان توانست جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و با آسودگی خاصی در دو دیدار پایانی مرحله گروهی وارد میدان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جای خوشحالی دارد که نماینده فوتبال کشورمان زودتر به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

حسین عبدی در مورد استراتژی پرسپولیس در ادامه راه لیگ قهرمانان آسیا و بازی این تیم مقابل الوحده گفت:

در بازی امشب از سوی کادر فنی پرسپولیس دو استراتژی لحاظ خواهد شد. این تیم یا برای کسب امتیازات بیشتر و معرفی خود به‌عنوان سرگروه پا به میدان خواهند گذاشت و یا اینکه کادر فنی به بازیکنان خسته خود که در دیدارهای قبلی همیشه در ترکیب ثابت بودند استراحت می‌دهد و از نفرات ذخیره که تجربه کافی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند، استفاده می‌کند تا آنها هم فرصت بازی داشته باشند. به نظر من اول باید امتیاز لازم کسب شود و سپس فرصت بازی به مهره‌های جوان برسد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت:

در هر صورت هر لغزشی از سوی پرسپولیس رخ دهد شاید باعث شود اهداف آینده این تیم دچار چالش شود، چرا که باید ببینند در ادامه و در مرحله بعدی قرار است به مصاف چه تیمی بروند. هیچ تیمی دوست ندارد به قرعه پرسپولیس برخورد کند و چه بهتر که این پرسپولیس باشد که انتخاب کند با کدام روبه‌رو شود. منطق هم حکم می‌کند که پرسپولیس در گروه خود اول شود.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! یک نفر قرارداد شیخ دیاباته را به مدیرعامل استقلال نشان بدهد! پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می کند لیست پر درآمدترین بازیکنان جهان | لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در صدر رومن وایدنفلر: کلوپ ممکن است جانشین فلیک در بایرن مونیخ شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مرحله بعدی حسین عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست

العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهلال را مغلوب کرد.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود اماراتی‌ها به پایان رسید.

العینی‌ها ابتدا در نیمه نخست با هتریک سوفیان رحیمی، ۳ بر صفر از الهلال پیش افتادند و نتیجه‌ای عجیب برای مدعی قهرمانی آسیا رقم زدند.

در نیمه دوم نیز الهلال ابتدا توسط مالکوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما کاکو مجدد العین را پیش انداخت.

سالم الدوساری نیز در قیقه ۷۸ یکی دیگر از گل‌های العین را پاسخ داد تا شکست سنگنین الهلال در امارات را کمرنگ‌تر کند.

بازی برگشت این دو تیم سه شنبه هفته آینده به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت