Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@05:21:39 GMT

پلیس به دنبال مادری که نوزادش را رها کرده بود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۶۰۶

پلیس به دنبال مادری که نوزادش را رها کرده بود

با کشف نوزاد تازه متولد شده زنده در یک پارک پلیس در جستجوی مادر این نوزاد است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، نوزاد تازه متول شده توسط یک مرد و سگش هنگام پیاده روی در پارک بیرمنگام انگلیس پیدا شده و تحویل ماموارن پلیس داده شده است.

--- ---

گزارش های پلیس نشان میدهد که دوربین های مداربسته نیز از لحظه خروج این زن از پارک فیلم گرفته و پلیس امیدوار است هر چه سریعتر بتواند این مادر بی رحم را که فرزندش را  زنده در پارک رها کرده بازداشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی پلیس بیرمنگام بیان کرد که وضعیت جسمانی نوزاد تازه متولد شده خوب است و اکنون تحت نظر پزشکان قرار دارد.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند